Levná franšíza pro elegány
Repablo je původně polská módní značka pánské konfekce, která se snaží udávat trendy na poli pánské módy. Její franšízové pobočky působí ve třech evropských zemích, značka se ale rozšiřuje také skrze prodej v multibrandových prodejnách a e-shop. Cílí především na zákazníky, kteří mají rádi svůj vlastní elegantní a přitom pohodlný styl. Na návrzích oděvů se podílejí specialisté a sortiment se neustále obnovuje a inovuje. Specialitou Repabla jsou pak především košile, veškeré oděvy ale odlišují na trhu neobvyklé kombinace látek a vzorů, i pečlivé zpracování do posledního detailu.
V obchodech nabízí Repablo také občerstvení, kávu, či skleničku rumu. Společnost se tak snaží návštěvu obchodu svým zákazníkům co nejvíce zpříjemnit. Vedení společnosti má v plánu v Česku otevřít v nadcházejících letech až 25 franšíz, své potenciální partnery hledá především do větších měst. Spolupráci značka nabízí ale také již stávajícím prodejnám, které by si chtěly oděvy Repablo přidat do své nabídky. Vhodné jsou prodejny s pánskou, ale i dámskou exkluzivní módou či obuví a módními doplňky.
Minimální investice
Vzorky jednotlivých aktuálních modelů jsou pro obchodní partnery vždy k dispozici skladem, tudíž nemusí mít zásoby přímo na obchodě, ale mohou zboží doobjednávat podle zájmu svých zákazníků. Polská značka navíc umožňuje například objednat pro obchod tzv. zkušební balíček, aby si obchodník mohl případně rozmyslet, zda mu zboží Repablo vyhovuje a dobře se prodává. Kamenné prodejny jsou propojené i skrze prodej na internetu, Repablo má vlastní e-shop, kterým podporuje prodej v jednotlivých franšízách. Priritou jsou ovšem pro českou centrálu kamenné prodejny, jimž se snaží zajistit co možná nejlepší prosperitu. Pokud se franšíza otevře na začátku hlavní podzimní sezony, návratnost investic lze počítat v řádu měsíců.
Počáteční investice do pobočky Repablo se odhaduje na 80 až 250 tisíc korun. Franšízanti v tomto případě neplatí vstupní ani licenční poplatky, investují tudíž pouze do stavby a vybavení prodejny. Franšízor nabízí kromě jiného výrobu nábytku na míru, přístup do webového katalogu, či reklamní materiály ve formě katalogů s každou novou kolekcí. "Největší atraktivitu našeho konceptu spatřuji v počáteční investici, která je minimální a od franšízanta vyžaduje pouze nákup zboží. Pokud má franšízant k dispozici prázdný prostor, dokážeme ho s minimální investicí účelně vybavit, poradíme s prvotní objednávkou nebo nabízíme zaškolení personálu. Rozhodující slovo ale má vždy franšízant," říká majitel franšízové licence pro ČR Petr Macháč.

PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem