Franšízanti s jasným plánem
Jako na houpačce. Takových bylo oněch 10 let fungování původem amerického konceptu na našem trhu podle Jiřího Hrušky, obchodního ředitele Century 21 Czech Republic. Po vstupu na trh zažila značka extrémně rychlého nárůstu. „Několik změn vlastnické struktury ale upřímně řečeno kontinuálnímu růstu nepomohlo. Od roku 2014 však společnost vlastní Robert Schönfeld, majitel soukromé investiční skupiny RSBC,“ vysvětluje Hruška s tím, že díky tomu je situace v Century 21 v Česku stabilní.
V současnosti funguje na trhu 46 franšízových poboček. Počet franšízantů, se kterými Century 21 spolupracuje, se od tohoto čísla moc neliší, protože jen pár franšízových partnerů vlastní dvě franšízy. Cílem realitní sítě je dále růst v rámci celé České republiky. Také proto stále vede řadu intenzivních i méně intenzivních jednání s potenciálními zájemci o licenci. A to nejen v Praze, ale také na tzv. bílých místech mapy Century 21, jako jsou například Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Jihlava, Olomouc nebo Zlín.
Budoucnost českého trhu je podle vedení společnosti ve snižování počtu tzv. „no name“ kanceláří ve prospěch franšízových sítí. Úspora z rozsahu, marketingová prezentace i schopnost vyhovět novelizovanému zákonu o realitním zprostředkování, dávají velkým kvalitním značkám konkurenční výhodu. „Nahlas říkáme, že chceme růst. Naším hlavním cílem je však být jedničkou na českém realitním trhu co do úrovně poskytovaných služeb. Chceme být etalonem kvality. Jestli to bude s 80 nebo 120 franšízami je druhotné,“ doplňuje Jiří Hruška.
Vývoj kupředu
Jaké franšízové partnery pro rozvoj na trhu Century 21 hledá? Ideálně takové, kteří budou do realitního byznysu vstupovat již s určitým plánem – budou vědět, odkud budou brát klienti, kolik chtějí mít pod sebou makléřů a jací by měli být. „Přestože jsme jako franšízový koncept do jisté míry svázáni některými jasnými pravidly, naši franšízanti mají možnost využívat svých vlastní unikátních předností k tomu, aby uspěli,“ dodává Hruška.
Aktuálně probíhá na českém trhu rebranding všech franšíz Century 21. V loňském roce totiž došlo ke globální změně loga a také oné pověstné žluté barvy na zlatou. Ta se v první fázi projevila v online komunikaci, nyní přichází na řadu jednotlivé pobočky. Vedle rebrandingu však Century 21 u nás pracuje na dalších projektech. Společnost odpovědná za expanzi sítě vybrala reklamní agenturu, s níž bude řešit nejen rebrandovou kampaň. Zároveň také vybírá nový systém pro práci s nemovitostmi, pracuje na novém intranetu a před sebou má i modernizaci webových stránek.

PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.