Příležitost pro menší města

Partner pro více poboček / Ideálním franšízantem sítě Triumph je zkušený podnikatel se zkušenostmi v retailovém byznysu. Franšízor s otevřenou náručí přivítá zejména ty uchazeče o licenci, kteří budou mít zájem budovat na tuzemském trhu síť a zastřešovat více než jednu prodejnu.
pondělí
30.09.2019
Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.
 

Vedení sítě prodejen se spodním prádlem Triumph si je vědomo, že další růst je možný pouze podaří-li se najít silné franšízanty, kteří chtějí svou budoucnost spojit právě s touto mezinárodní značkou. A právě takové aktuálně hledá. V současné době je situace na trhu taková, že obchody Triumph lze najít ve většině největších nákupních center. Nyní tak dává příležitost podnikatelům, kteří by chtěli svůj byznys rozjet v menších městech.

A kde by se mohly nové obchody v brzké době objevit? Co se týče Česka, vidí poskytovatel licence velký potenciál ve městech jako jsou Mladá Boleslav či Teplice. V případě prvně jmenovaného již vedení sítě jedná s obchodním centrem a zároveň pro ni aktuálně hledá franšízového partnera. „V posledních letech zažíváme nejen u nás, ale také na Slovensku růst a mezi českými zákazníky jsme vybudovali silné povědomí o naší značce,“ říká Barbora Matějková, franšízová manažerka sítě Triumph. A možná to je důvod, proč by se tomuto brandu mohlo dařit i mimo velká města.

Mezi franšízanty sítě Triumph najdeme jak ty, co se aktivně věnují chodu prodejny a jsou ve svých obchodech dennodenně přítomni, tak i držitele licence, kteří „pouze“ řídí ekonomickou stránku obchodu. Na řízení chodu a fungování prodejny pak mají zodpovědného manažera, nebo v případě více prodejen area manažera, který se stará o fungování všech prodejen franšízanta.

„V našem franšízovém systému spolupracujeme se zasvěcenými lidmi, kteří se hluboce angažují ve svém podnikání. To nám umožňuje omezit naši manažerskou strukturu na daném trhu – například veškeré náborové procesy pro obchody jsou vedeny našimi franšízanty,“ vysvětluje Barbora Matějková s tím, že velkou přidanou hodnotou franšízantů jsou také jejich znalosti lokálního trhu. Ty pak totiž vedení sítě může využít při plánování další expanze.


Triumf v celém světě / Z malého jihoněmeckého městečka se značka Triumph díky svým výrobkům dostala do 120 zemí celého světa. V Česku má jak franšízové, tak i vlastní obchody.

Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012