Nové příležitosti pro franšízanty
V současné době jsme bohužel svědky toho, že se situace, ve které byli provozovatelé sportovišť a fitness center v letošních jarních měsících, opakuje. Se ztrátami se tak museli potýkat jak velká centra, tak i menší studia, a to včetně těch fungujících pod hlavičkou franšízových konceptů, včetně sítě BodyBody. „Naši franšízoví partneři využili vládních balíčků na podporu uzavřených provozů a snížili možné náklady na minimu. I přesto pro ně nebylo lehké vypořádat se s ušlými příjmy a zisky,“ říká Ivana Aquin franšízor BodyBody s tím, že největší komplikací je fakt, že jak jarní, tak podzimní vládní opatření přišla v měsících, která jsou pro fitness jedněmi z nejsilnějších.
Dobrou zprávou však je, že doposud dle slov Ivany Aquin nebyl žádný z franšízantů konceptu BodyBody donucen své podnikání ukončit. Studia v kancelářských budovách totiž postihla nejen opatření nařizující omezení provozu, ale zejména to, že řada firem vyslyšela doporučení ministerstva zdravotnictví a postupně přecházela na práci z domova. Pomocnou ruku jim v tomto momentě podal i franšízor. Během uzavření studií svým franšízantům neúčtoval franšízové poplatky na podporu jejich podnikání. Současně se pak pustil do přípravy nové marketingové strategie, která bude připravena na budoucí výzvy, a pracuje na zdokonalování služeb, které franšízantům přinesou nové příležitosti a tím i šanci na zvýšení příjmů.
Nový koncept jako výhoda před konkurencí
Pandemie však podle vedení BodyBody nepřinesla jen krizi, vidí v ní i příležitost, a to vzhledem k tomu, že se studia zaměřují na osobní tréninky pro maximálně dva klienty a využívají inovativní technologii EMS, která výrazně šetří čas. „Po první vlně a uvolnění vládních opatření byla návštěvnost našich studií velmi dobrá, léto bylo dokonce z hlediska návštěvnosti v porovnání s předchozími roky nadprůměrné. Samozřejmě, že to nevykompenzovalo ztrátu příjmů, neboť léto je nejslabší sezónou v roce. Nicméně vidíme, že naši stálí a noví klienti stále více oceňují privátnost našich studií, osobní a profesionální přístup trenérů a efektivitu tréninku, který díky EMS trvá jen 20 minut,“ vysvětluje Ivana Aquin.
S vidinou zvýšené poptávky po jejich službách po začátku uvolňování opatření, se momentálně vedení konceptu zaměřuje také na další rozvoj. Vzhledem k okolnostem vidí velký potenciál v dalším rozvoji konceptu BodyBody Home&Office, se kterým přišla značka na trh v loňském roce. Spočívá totiž v tom, že osobní trenéři jezdí i s EMS přístrojem od XBody za klienty domů či do kanceláře. Plány má však BodyBody i co se týče expanze. V současnosti vzhledem k velké nabídce retailových prostor za nižší cenu vidí příležitost pro rozšíření studií BodyBody ve městech a lokalitách, kde zatím nejsou. Zároveň plánují vstoupit i na slovenský trh.

PŘEČTI ČLÁNKY

Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
„Letos chceme s konceptem BodyBody Home & Office expandovat i mimo Prahu, prozrazuje Ivana Aquin," spolumajitelka franšízy BodyBody.
Celkové ztráty fitness sektoru vlivem koronavirových opatření dosáhly téměř 400 milionů korun. Jak si stojí fitness franšízy?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.