Nové příležitosti pro franšízanty
V současné době jsme bohužel svědky toho, že se situace, ve které byli provozovatelé sportovišť a fitness center v letošních jarních měsících, opakuje. Se ztrátami se tak museli potýkat jak velká centra, tak i menší studia, a to včetně těch fungujících pod hlavičkou franšízových konceptů, včetně sítě BodyBody. „Naši franšízoví partneři využili vládních balíčků na podporu uzavřených provozů a snížili možné náklady na minimu. I přesto pro ně nebylo lehké vypořádat se s ušlými příjmy a zisky,“ říká Ivana Aquin franšízor BodyBody s tím, že největší komplikací je fakt, že jak jarní, tak podzimní vládní opatření přišla v měsících, která jsou pro fitness jedněmi z nejsilnějších.
Dobrou zprávou však je, že doposud dle slov Ivany Aquin nebyl žádný z franšízantů konceptu BodyBody donucen své podnikání ukončit. Studia v kancelářských budovách totiž postihla nejen opatření nařizující omezení provozu, ale zejména to, že řada firem vyslyšela doporučení ministerstva zdravotnictví a postupně přecházela na práci z domova. Pomocnou ruku jim v tomto momentě podal i franšízor. Během uzavření studií svým franšízantům neúčtoval franšízové poplatky na podporu jejich podnikání. Současně se pak pustil do přípravy nové marketingové strategie, která bude připravena na budoucí výzvy, a pracuje na zdokonalování služeb, které franšízantům přinesou nové příležitosti a tím i šanci na zvýšení příjmů.
Nový koncept jako výhoda před konkurencí
Pandemie však podle vedení BodyBody nepřinesla jen krizi, vidí v ní i příležitost, a to vzhledem k tomu, že se studia zaměřují na osobní tréninky pro maximálně dva klienty a využívají inovativní technologii EMS, která výrazně šetří čas. „Po první vlně a uvolnění vládních opatření byla návštěvnost našich studií velmi dobrá, léto bylo dokonce z hlediska návštěvnosti v porovnání s předchozími roky nadprůměrné. Samozřejmě, že to nevykompenzovalo ztrátu příjmů, neboť léto je nejslabší sezónou v roce. Nicméně vidíme, že naši stálí a noví klienti stále více oceňují privátnost našich studií, osobní a profesionální přístup trenérů a efektivitu tréninku, který díky EMS trvá jen 20 minut,“ vysvětluje Ivana Aquin.
S vidinou zvýšené poptávky po jejich službách po začátku uvolňování opatření, se momentálně vedení konceptu zaměřuje také na další rozvoj. Vzhledem k okolnostem vidí velký potenciál v dalším rozvoji konceptu BodyBody Home&Office, se kterým přišla značka na trh v loňském roce. Spočívá totiž v tom, že osobní trenéři jezdí i s EMS přístrojem od XBody za klienty domů či do kanceláře. Plány má však BodyBody i co se týče expanze. V současnosti vzhledem k velké nabídce retailových prostor za nižší cenu vidí příležitost pro rozšíření studií BodyBody ve městech a lokalitách, kde zatím nejsou. Zároveň plánují vstoupit i na slovenský trh.
Vklad do budoucna / Investice do franšízy BodyBody Home&Office začíná na 300 tisících Kč, a to při využití financování od BodyBody s automobilem na operativní leasing. Návratnost investice může franšízant očekávat dle slov franšízora cca do 1 roku. PŘEČTI ČLÁNKY
12 let na trhu
/16.06.2025
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
„Letos chceme s konceptem BodyBody Home & Office expandovat i mimo Prahu, prozrazuje Ivana Aquin," spolumajitelka franšízy BodyBody.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.