Doučování jako naplňující byznys
„Dlouhé roky jsem pracovala v administrativě, ale cítila jsem, že mi chybí smysl a naplnění. Vzdělávání mě vždy zajímalo a práce s dětmi mi dávala velký smysl,“ vzpomíná Veronika Bubeníková. Rozhodnutí stát se franšízantkou přišlo ve chvíli, kdy se jí zakladatel Jakub Rakušan ozval s nabídkou převzetí již fungující pobočky: „Řekla jsem si, že buď budu dalších několik let jen přemýšlet o změně, nebo udělám krok do neznáma.“
Jedním z hlavních důvodů, proč se Veronika rozhodla právě pro Školu Populo, bylo zázemí, které franšízová síť nabízí. Převzetí pobočky bylo podle jejích slov intenzivní, ale proběhlo hladce. „Od začátku jsem cítila, že na to nejsem sama. Oceňuji propracovaný zaškolovací systém a pomoc v marketingu, náboru zaměstnanců i administrativě,“ přibližuje podporu centrály. Pro podnikání si vybrala Olomouc, rodné město, ve kterém má vybudovanou síť kontaktů a také přehled o místních školách. Její děti samy prošly místními základními a středními školami. Díky osobní zkušenosti dokáže lépe reagovat na potřeby studentů a jejich rodin. Celkem na pobočce v tomto školním roce působí 143 lektorů a navštěvuje ji 517 klientů – největší zájem je o český jazyk, angličtinu a matematiku.
Každodenní balancování rolí
Práce manažerky pobočky je pestrá. Největší výzvou byl pro Veroniku první rok, kdy se musela naučit vyvažovat roli podnikatelky, manažerky i provozní. „Řeším vše od komunikace s rodiči, studenty i lektory, přes organizaci výuky až po zajištění toho, aby vždy bylo připravené čerstvé ovoce pro všechny, kdo pobočkou projdou. Odměnou jsou mi spokojení studenti a rodiče, kteří mi říkají, jak jsou jejich děti u nás spokojené, to potěší úplně nejvíc,“ říká s úsměvem.
Zatímco nábor lektorů zajišťuje centrála, Veronika se soustředí na jejich podporu a spokojenost. „Často k nám přivedou nové kolegy právě lektoři, protože se jim u nás dobře pracuje. Spokojený lektor je ta nejlepší reklama.“ Na kurzy dochází nejčastěji děti ze základních škol, ale Škola Populo nabízí i přípravu maturantů či jazykovou výuku pro všechny generace. „Dochází k nám například i čtyřletý chlapeček na angličtinu. Nebo pán v důchodovém věku, který se učí srbsky kvůli své lásce,“ vyjmenovává franšízantka.
Franšíza jako nejlepší volba
Veronika Bubeníková dnes považuje vstup do franšízy za jednu z nejlepších životních změn. Za úspěchem olomoucké pobočky stojí nejen její energie, ale také zázemí centrály, díky kterému se může soustředit na vedení týmu a péči o studenty. „Pokud hledáte práci, kde každý den vidíte smysl a nejste na nic sami, je Škola Populo skvělou volbou. Díky této práci mám nejen svobodu a stabilní podnikání, ale hlavně radost z toho, že pomáhám lidem,“ uzavírá.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Nejčtenější

VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické