YVES ROCHER stabilní značka, kvalitní produkt i voňavá práce
Stála jste u značky Yves Rocher na samém začátku, byla to cesta dlouhá a náročná, kolik prodejen se vám podařilo vybudovat?
Máme 40 prodejen, z toho asi třetinu franšízových.
Stalo se, že jste museli smlouvu ukončit?
Franšízu provozujeme hrozně dlouho, stává se, že s některými končíme, je to jako život, obzvlášť život ženy se za 5 let změní. Stane se, že na konci pětiletého období zatouží po něčem jiném a obchod přenechá, my ho pak provozujeme dál a najdeme vhodnou franšízantku. Ukončili jsme spolupráci dříve i ze zdravotních důvodů, to se také stane. Museli jsme řešit i nepříjemnější konec, kdy franšízantka nepochopila finanční toky a pletla si obrat se ziskem, v takovém případě je lepší vyhnout se dalším problémům a smlouvu ukončit. To je výhoda franšízy, že všechno sledujeme a snažíme se pomoct a situaci řešit. Je řada franšízantů, kteří měli potíže a společně jsme je vyřešili, o to je nyní náš vztah pevnější.
V případě ukončení pak provozujete obchod sami?
Často otevřeme obchod dříve, než máme vhodnou kandidátku, několik měsíců ho provozujeme, zjistíme, jestli naše propočty byly správné, jak si obchod vede a pak ho přenecháme jako hotový produkt zájemkyni, kterou pečlivě vybíráme.
Jak se projevila krize ve vašem oboru?
Máme velmi dobře propracovaný marketingový systém, systém bonusů a slev a myslím, že ten nás přenesl přes krizi. Máme velmi dobré výsledky. Investice do marketingu se nám vrátila v době, kdy jsme to nejvíce potřebovaly.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.