rozdělení trhu

vzdělávání | 03.04.2023

Česká Helen Doron English na špici

Do turecké Antalye se sjeli master-franšízanti Helen Doron English z celého světa. Chybět tak nemohl ani ten z Česka.

gastronomie | 27.03.2023

Od baget k pizze

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.

dům, byt a zahrada | 27.03.2023

Zisk díky úsporám energie

Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.

vzdělávání | 20.03.2023

Práce, zisk i zábava

Vzdělávací franšíze Edukido se daří růst. Nejrychleji to jde na Balkáně, zájem má i o rozvoj v Česku a na Slovensku.

krása, zdraví, sport | 16.03.2023

Byznys s hladkou kůží

Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.

potraviny a tabák | 13.03.2023

Byznys i pro malé podnikatele

„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

gastronomie | 13.03.2023

Podnikáme s trdelníkem

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.

bankovnictví a finance | 09.03.2023

150 franšíz na trhu

Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.

gastronomie | 06.03.2023

Otevíráme pizzerii s franšízou

Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.

gastronomie | 01.03.2023

Na trhu může být až 50 poboček

„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.

dům, byt a zahrada | 23.02.2023

Franšíza Solodoor dále roste

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.

gastronomie | 20.02.2023

Expanze u nás i v zahraničí

Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

obchodní a poradenské služby | 16.02.2023

Pro členy mých boardů jsem parťák

Kariéru v korporátu vyměnila Ingrid Šůrová za vlastní podnikání. Už 6 let pomáhá majitelům firem v rozvoji jako franšízantka značky TAB.

obchod - různé | 13.02.2023

Výsledky předčily očekávání

Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.

kosmetika a drogerie | 13.02.2023

Zisk pro franšízanty i v nelehké době

„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.

gastronomie | 06.02.2023

Vzhůru na západ

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

reality a správa nemovitostí | 02.02.2023

S franšízou Next Reality mám velké plány

V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?

dům, byt a zahrada | 30.01.2023

Franšízy (nejen) pro řemeslníky

Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

móda pro děti a dospělé | 30.01.2023

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

móda pro děti a dospělé | 23.01.2023

Byznys na tělo

Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.

  první
  předchozí
3
4
6
7
další  
posledni