rozdělení trhu

reality a správa nemovitostí | 23.10.2019

Re/Max chce dál růst

Mít 200 kanceláří s 2000 realitními makléři. Přesně takové mety chce v první fázi posilování svého podílu na českém realitním trhu dosáhnout tato franšízová síť.

Mít 200 kanceláří s 2000 realitními makléři. Přesně takové mety chce v první fázi posilování svého podílu na českém realitním trhu dosáhnout tato franšízová síť.

gastronomie | 16.10.2019

Podnikání bez plýtvání

Originální pojetí obsluhy restaurací EasyBear zaujme zejména zákazníky, jejich ziskovost pak hlavně zájemce o franšízu.

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 14.10.2019

Motýlí dům Papilonia staví na jedinečném know-how

„K myšlence vybudovat franšízovou síť v celé Evropě nás přivedly ekonomické výsledky, kterých naše motýlí domy dosahují, říká zakladatel Papilonie Zbyněk Černý.

gastronomie | 14.10.2019

Byznys s chutí

Koncept Waw Food u nás provozuje dvě gastronomické značky, pro jejich další rozvoj hledá franšízové partnery.

gastronomie | 11.10.2019

Fastfoodové jedničky mezi franšízami

Gastronomie, reality, prodej potravin. Obory, v nichž působí franšízy, které se dostaly do první desítky žebříčku Top 200 Global Franchises časopisu Entrepreneur.

gastronomie | 07.10.2019

Díky dozoru franšízora můžeme růst

Vystudoval střední školu se zaměřením na elektroinstalace v automobilovém průmyslu. Dnes však Martin Horák podniká se značkou Poe Poe v gastronomii.

vzdělávání | 07.10.2019

Od školky po střední školu s franšízou

Kanadský systém Maple Bear je jednou z největších vzdělávacích franšíz na světě. Co nabízí a kdo by byl ideálním partnerem v České republice, vysvětluje Yann Bidan, generální ředitel pro střední a východní Evropu.

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 04.10.2019

Podnikání se známou značkou

Síť samoobslužných prádelen LG Loundry Lounge posiluje díky franšíze svou pozici v Chorvatsku. Franšízové licence nabízí i v Česku.

gastronomie | 30.09.2019

V roce 2020 otevřeme minimálně 4 nové provozovny

„Provozovat stánek naší značky může franšízant i když chodí do práce. Díky našemu know-how se to dá zvládnout,“ říká Ondřej Fréhar, majitel franšízy Tak trochu jiná točená.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2019

Příležitost pro menší města

Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.

vzdělávání | 27.09.2019

Coders Lab vykročil za hranice domácího trhu

Franšíza Coders Lab zahájila své první kurzy programování v Rumunsku. Proniknout s nimi chce i do Česka.

business a poradenství (B2B) | 25.09.2019

Online byznys s partnerem

Mít při podnikání v IT oboru na dosah pomocnou roku představuje výhodu. Proto vedení sítě Eazi-Apps svým franšízantům pomáhá s oslovováním zákazníků i plněním jejich přání.

móda pro děti a dospělé | 23.09.2019

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti

„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký, říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

vzdělávání | 23.09.2019

Franšízy i v menších městech

Ročně 2 až 3 noví franšízoví partneři. Takovými výsledky se může pochlubit vzdělávací koncept Direct Method for English.

vzdělávání | 20.09.2019

Matematika jako byznys

Máte rádi matematiku a rádi byste podnikali v oblasti vzdělávání? Co takhle koncept Mathanasium, který v Česku aktuálně hledá master-franšízanta.

gastronomie | 18.09.2019

Subway vidí potenciál na benzinkách

Provozovatelé čerpacích stanic v Polsku rozšiřují spolupráci se Subway. V Česku je dlouholetá pobočka na odpočívadle Rohlenka, která se brzy ukáže v novém Fresh Forward designu.

reality a správa nemovitostí | 16.09.2019

Přidaná hodnota rozhoduje i ve franšíze

„K vytvoření franšízového konceptu jsme se rozhodli na základě potřeby rychleji expandovat. Dnes vidíme, že toto rozhodnutí bylo správné, říká Petr Zelenka, ředitel sítě NEXT Reality.

vzdělávání | 16.09.2019

Důležité je mít vizi

Chuť realizovat se na mateřské dovolené a zkusit něco nového přivedla Martinu Rozsypalovou k podnikání. Svou budoucnost spojila s franšízou Bricks 4 Kidz.

gastronomie | 13.09.2019

Od volantu k veganským burgerům

Přemýšlíte, co mají společného závodní okruhy Formule 1 a franšízové podnikání? Lewise Hamiltona.

2
3
4
5
další  
posledni