IWG

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
IWG je přední světový poskytovatel flexibilního pracovního prostoru, který spojuje miliony podobně smýšlejících profesionálů a umožňuje jim být produktivnější. Mezi naše zákazníky patří někteří z nejúspěšnějších podnikatelů a jednotlivců na světě a 90% společností z žebříčku Fortune 500 s námi uzavřelo partnerství.
Rok 1989 byl rokem vizionářského podnikatele Mark Dixona, který zahájil revoluci ve světě práce a zahájil průkopnickou skupinu Regus ze své základny v belgickém Bruselu. V uplynulých letech a v reakci na měnící se dynamiku trhu a poptávku zákazníků byly do podnikání přidány nové značky prostřednictvím akvizice a organického růstu, které vyvrcholily vytvořením mateřské společnosti IWG plc v roce 2016.
Jsme schopni poskytnout řešení, které odpovídá všem druhům podnikání, stylu práce a cenovým bodům.
Vlastní provozovny
IWG má více než 3 500 poboček v 1 100 městech a 120 zemích po celém světě a stále vidí obrovský potenciál růstu, aby poskytla tolik potřebné možnosti flexibilního pracovního prostoru.
Franšízové provozovny
43 franšízantů s 500 otevřenými a brzy otevřenými centry v zemích Severní Ameriky, Latinské Ameriky, Karibiku, Evropy, Afriky, Středního východu, Asie a Oceánie. V Evropě máme franšízy ve Velké Británii, Německu, Itálii a Španělsku a neustále přidáváme nové země.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Přístup k plnému využití jeho rozsáhlé sady proprietárních (dílčích) systémů a nástrojů:
- Globální zákaznická podpora
- Plná marketingová platforma včetně webových stránek a aplikací s nastavením a správou pro seznam umístění IWG
- Schopnost využívat mezinárodní prodejní a marketingové kanály IWG včetně naší sítě globálních podnikových účtů
- Poskytnutí přizpůsobitelného marketingového plánu
- Přístup k sadě přizpůsobitelných marketingových šablon, včetně značení, akcí, reklamy, prodejních materiálů, PR materiálů a tiskovin IWG
- Pravidelná kontrola marketingového plánu týmem IWG
- Nábor a školení zaměstnanců
Potřebná počáteční investice
- 30 000 EUR licenční poplatek za otevření centra
- cca 260 000 EUR na vybudování vlastního centra a všech ostatních nákladů na jeho otevření.
Základní požadavky
Hledáme ambiciózní a cílevědomé partnery, kteří chtějí být součástí mezinárodní značkové sítě a těžit z replikace osvědčeného modelu s využitím zavedených procesů.
Jako majitel franšízy můžete pozvednout své původní podnikání, budete schopni maximalizovat výkonnost svých poboček a budou mít vůdčí schopnosti potřebné k tomu, aby tlačili své týmy centra na podporu prodeje a udržení spokojenosti svých zákazníků - dvě klíčové části provozu místa IWG.
Měli byste být nadšení pro značku, ale také pro odvětví jako celek - již nyní vidíme významné posuny ve způsobu, jakým lidé pracují se zaměstnavateli i zaměstnanci, kteří uznávají výhody práce ve sdíleném kancelářském prostředí.
Informace o franšízorovi
IWG Management (Czech Republic) s.r.o.
Na Strži 1702/65, 14000 Praha 4
+48 885 675 005
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michal Dorszewski
Více informací
Správcem osobních údajů je IWG Management (Czech Republic) s.r.o. (Na Strži 1702/65, 14000 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému IWG a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na franchise.iwgplc.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Největší světový provozovatel co-workingových center International Workplace Group podepsalo první franšízovou smlouvu v Polsku. Franšízanty hledá i v Česku. Kolik musí investovat?
Pandemie navždy změnila způsob, jakým pracujeme a podnikáme. Příležitost využít toho nabízí i franšíza International Workplace Group (IWG).
International Workplace Group (IWG) chce rozšířit své působení v Česku. Se svými flexibilními kancelářemi míří i na okraje velkých měst.

Franšízová realitní síť Century 21 má v Česku nového majitele, který chce i nadále franšízu rozšiřovat.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
Do sítě Century 21 přivedla Libora Kalouska víceméně náhoda. Dnes jako franšízant provozuje 3 pobočky této realitní sítě.
Rok 2021 byl pro realitní byznys úspěšný. Těžili z toho i makléři a franšízanti realitních kanceláří Next Reality. Bude tento trend pokračovat?
Franšízová síť Century 21 by měla za letošek vykázat 50% růst. Zvýšil se jak byznys kanceláří, tak i jejich počet.

Během uplynulých 6 měsíců se realitní síť Evropa rozrostla o 8 nových franšízanzů. Nově byly slavnostně otevřeny pobočky v Rokycanech, Kladně a v Ústí nad Labem.
Realitní síť Re/Max znamenala během prvního letošního pololetí nejlepší výsledky v dosavadní historii.
Letošní první pololetí je pro franšízu Century 21 nejúspěšnějším za dobu působení u nás. Jak se daří síti expandovat?
„Na trhu se objevila řada „volných“ lidí, kteří mohou své zkušenosti využít v podnikání s naší franšízou," říká Jan Hrubý, generální ředitel Re/Max.
„Od začátku roku jsme uzavřeli smlouvy na otevření 7 nových poboček," prozradil Radek Sechovec, generální ředitel společnosti Evropa realitní kancelář.
Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.