Ocenění maloobchodníci

Každý podnikatel se snaží, aby jeho firma byla u zákazníků ta nejoblíbenější. Protože kdo získá zákazníky, má o úspěch postaráno. A kdo byl v loňském roce oceněn jako nejoblíbenější? O tom rozhodlo hlasování veřejnosti už ve 12. ročníku ocenění MasterCard Obchodník roku. Absolutním vítězem se stala společnost IKEA, která obhájila prvenství z roku 2013. Ta se rozvíjí v některých zemích i franšízově, u nás však ne.
Lidé v hodnocení oceňovali především skladbu sortimentu společnosti, firma IKEA také vykazuje i vysokou míru loajality a důvěry zákazníků. Na druhém místě se umístila společnost dm drogerie markt, která vyhrála v samostatné kategorii Obchodní s drogerií a parfumerií. Třetí místo obsadila také firma prodávající drogistické zboží, společnost Teta drogerie. Ta se pyšní sítí nejvíce franšízových poboček na českém trhu. V samostatné kategorii jí patří druhé místo.
Firma, která využívá spolupráci na bázi franšízy, uspěla dále v kategorii Obchodník s elektronikou. Tam loňského vítěze Electro World vystřídal eshop CZC.cz. Ten své pobočky rozvíjí pomocí partnerů. „Naše pobočky CZC.cz nejsou jen výdejním místem, ale zákazníci se mohou obrátit na naše prodejce také s žádostí o jakoukoliv radu či pomoc s vyřízením reklamace,“ dodal dříve pro Franchising.cz marketingový ředitel Kamil Demuth. Společnost Electro World skončila na třetím místě.
V rámci soutěže byla udělena i zvláštní ocenění - v kategorii MasterCard Obchodník roku 2014 – GE Money Bank Cena veřejnosti zvítězil Lidl. Na druhém místě se umístila drogerie Teta, na třetím místě je IKEA. Pochlubit se může i franšízový prodejce přírodní kosmetiky Yves Rocher. Ten získal cenu Obchodník roku – GE Money Bank Věrnostní program. Hlasující jej ocenili jako nejpřínosnější.
Ceny si odnesly ve svých kategoriích také firmy Deichmann, Sportisimo, Mall.cz, Neoluxor, OBI a Tesco.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...