Do nové sezóny s lepšími stroji
Jak se vyvíjí počet poboček a franšízantů? Kde je případně prostor pro nové?
Naše franšíza se postupně rozrůstá. V letošním roce jsme navázali řadu nových kontaktů a pro další sezónu jsme připravili větší počet zmrzlinových strojů. Všechny nové franšízy jsou aktuálně v jednání. Prostor pro nové franšízanty vidíme zejména v turistických lokalitách, v okolí městských parků nebo vodních ploch, kde je vysoká koncentrace návštěvníků, kteří si chtějí užít volný čas.
Přiblížíte, jak se vyvíjí sezóny, jaké novinky například na rok 2025 chystáte?
Přes zimu jsme se soustředili na vylepšení našich strojů. Náš zmrzlinový stroj, který sami vyrábíme, prošel inovacemi – bude lehčí, snadněji manipulovatelný, ale zároveň si zachová stejnou kvalitu materiálů, na kterou jsou naši franšízanti zvyklí. Inovace stroje byla podpořena dotacemi z Inovačního centra Moravskoslezského kraje, což nám umožnilo posunout technologii na vyšší úroveň. Na produktové úrovni plánujeme experimentovat s novými kombinacemi zmrzlin, které budou zahrnovat exotické ovoce a různé zajímavé přídavky pro zákazníky.
Můžete zájemcům stručně představit, jak vypadá ekonomika franšízy, ziskovost, náklady na pořízení?
Nabízíme dva typy franšízové spolupráce. Pojízdná varianta obsahuje kompletně vybavený pojízdný stánek a stojí 580 000 Kč bez DPH. In-store varianta je určena pro zavedené provozovny, jako jsou kavárny nebo restaurace. Cena franšízy je 190 000 Kč bez DPH. Ziskovost franšízy závisí na lokalitě a nasazení franšízanta, ale díky unikátnosti našeho produktu a nízkým provozním nákladům je návratnost investice rychlá.
Co byste rádi sdělili novým franšízantům jako motivaci ke spolupráci?
Naše zmrzlina je unikátní nejen svou chutí, ale i složením. Je vyrobena z kvalitního ovoce, neobsahuje žádné přidané cukry ani barviva a díky tomu podporuje zdravý životní styl. Franšízantům nabízíme kompletní vybavení až do poslední naběračky a maximální podporu při rozjezdu jejich podnikání. Kromě toho se pyšníme českou výrobou našich strojů. Vstupem do naší franšízy získají nejen možnost podnikat s kvalitním a žádaným produktem, ale také budou pracovat v prostředí, kde se každý může spolehnout na naši plnou podporu a otevřenou komunikaci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
Franšíza Tak trochu jiná točená založila svůj byznys na zmrzlině, kterou si zákazník přizpůsobí podle chuti. Kromě dobrého nápadu jim k úspěšné sezóně pomohlo i dlouhé léto.
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.
Pozice franšízové sítě Tak trochu jiná točená posiluje. Podařilo se jí dosáhnout milníku 10 poboček na trhu.
Franšíza Tak trochu jiná točená dosahuje každoročně vyššího obratu než v roce předchozím. Daří se to i letos. Velký podíl na tom mají jeho franšízanti.
Nejčtenější

Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemí světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...