Do nové sezóny s lepšími stroji

Markéta Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz / „Vyvinuli jsme vlastní stroje, které pro sezónu 2025 prošly další technologickou inovací."
pondělí
10.02.2025
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
 

Jak se vyvíjí počet poboček a franšízantů? Kde je případně prostor pro nové?

Naše franšíza se postupně rozrůstá. V letošním roce jsme navázali řadu nových kontaktů a pro další sezónu jsme připravili větší počet zmrzlinových strojů. Všechny nové franšízy jsou aktuálně v jednání. Prostor pro nové franšízanty vidíme zejména v turistických lokalitách, v okolí městských parků nebo vodních ploch, kde je vysoká koncentrace návštěvníků, kteří si chtějí užít volný čas.

Přiblížíte, jak se vyvíjí sezóny, jaké novinky například na rok 2025 chystáte?

Přes zimu jsme se soustředili na vylepšení našich strojů. Náš zmrzlinový stroj, který sami vyrábíme, prošel inovacemi – bude lehčí, snadněji manipulovatelný, ale zároveň si zachová stejnou kvalitu materiálů, na kterou jsou naši franšízanti zvyklí. Inovace stroje byla podpořena dotacemi z Inovačního centra Moravskoslezského kraje, což nám umožnilo posunout technologii na vyšší úroveň. Na produktové úrovni plánujeme experimentovat s novými kombinacemi zmrzlin, které budou zahrnovat exotické ovoce a různé zajímavé přídavky pro zákazníky.

Můžete zájemcům stručně představit, jak vypadá ekonomika franšízy, ziskovost, náklady na pořízení?

Nabízíme dva typy franšízové spolupráce. Pojízdná varianta obsahuje kompletně vybavený pojízdný stánek a stojí 580 000 Kč bez DPH. In-store varianta je určena pro zavedené provozovny, jako jsou kavárny nebo restaurace. Cena franšízy je 190 000 Kč bez DPH. Ziskovost franšízy závisí na lokalitě a nasazení franšízanta, ale díky unikátnosti našeho produktu a nízkým provozním nákladům je návratnost investice rychlá.

Co byste rádi sdělili novým franšízantům jako motivaci ke spolupráci?

Naše zmrzlina je unikátní nejen svou chutí, ale i složením. Je vyrobena z kvalitního ovoce, neobsahuje žádné přidané cukry ani barviva a díky tomu podporuje zdravý životní styl. Franšízantům nabízíme kompletní vybavení až do poslední naběračky a maximální podporu při rozjezdu jejich podnikání. Kromě toho se pyšníme českou výrobou našich strojů. Vstupem do naší franšízy získají nejen možnost podnikat s kvalitním a žádaným produktem, ale také budou pracovat v prostředí, kde se každý může spolehnout na naši plnou podporu a otevřenou komunikaci.


Zmrzlina patří k létu / Ideální místo pro pojízdnou variantu franšízy je na turistických cílech, u vody a v parcích,

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015