Únor opět rekordní
Druhý měsíc roku 2012 přinesl portálu FranchisingINFO.cz další rekordní čísla. Zatímco jeho lednová návštěvnost pokořila hranici 14.500, o měsíc později portál navštívilo již 15.300 uživatelů. Zvyšuje se také měsíční počet unikátních návštěvníků, těch už je téměř 10.500.
To ale není vše. Z celkového počtu únorových návštěvníků portálu FranchisingInfo.cz bylo zhruba 60 procent nových, kteří na stránky portálu zavítali poprvé. To znamená, že na portál nechodí pouze dosavadní dlouhodobí čtenáři, ale že se daří oslovovat a přitahovat i nové uživatele.
Portál ale nenavštěvují jen Češi. Z analýzy poradenské společnosti Profit system®, která portál FranchisingINFO.cz provozuje, vyplývá, že více než pět procent uživatelů jsou Američané, dalších necelých pět procent patří Slovákům. K dalším zahraničním návštěvníkům patří Poláci, Angličané nebo Francouzi. Podíl česky mluvících uživatelů dosahuje 80 procent. Z regionů a jejich měst si nejlépe stojí Praha, odkud pochází zhruba 35 procent návštěvníků. Následuje Brno, Ostrava, slovenská Bratislava, Plzeň, České Budějovice, Olomouc, Zlín, Liberec a Hradec Králové.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI