K otevření myčky ECO-ECO nejsou potřeba žádná zvláštní povolení, odpadá tak většina nákladů na úpravu prostor a nákup technologie.
Středa
16.05.2012
Firma ECO-ECO se zaměřuje na moderní a ekologické ruční mytí aut. V ČR bude mít brzy již čtyři franchisanty.
 

Firma ECO-ECO provozuje v současnosti jednu vlastní a dvě franchisové pobočky. Před podpisem franchisové smlouvy jsou další dva zájemci, jeden z Čech a jeden z Moravy. Plány pro tento rok jsou jasné. "Chtěli bychom otevřít tři až pět myček, abychom měli prostor a čas se těmto novým franchisantům dostatečně věnovat," říká jednatel společnosti ECO-ECO Štěpán Vojtíšek.

Podle Vojtíška je právě tento moderní typ automyček stále více vyhledávaný u zákazníků. K mytí vozidla není potřeba žádného lapolu, není žádný odpad, proto je myčku možné otevřít v podstatě jakékoli garáži. Vhodná je také jako doplňkový produkt k autoservisům nebo pneuservisům. Důležitá je ekologická stránka věci. "Naše myčka myje a voskuje v jednom kroku s pomocí velmi kvalitního karnaubského vosku, a to za cenu bežného mytí pouze vodou. A mýt se může i ve velmi vysokých mrazech, jelikož na automobil je použito maximálně půl litru vody oproti běžné automyčce, která spotřebuje zhruba 200 litrů," dodává Vojtíšek.

Pro společnost ECO-ECO je podle Vojtíška ideálním franchisantem osobně zainteresovaný, pečlivý a komunikativní člověk, který se díky svým zkušenostem může dále podílet na zdokonalování sítě ekomyček ECO-ECO.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014