Česká pošto, třes se

Momentálně provozuje Integer.pl Group síť více než 600 zásilkových strojů v Polsku, Rusku a na Ukrajině. Jejím cílem je vytvoření sítě 16 000 easyPack terminálů napříč celou Evropou. V nejbližších 3 letech chce v tomto regionu investovat přes 300 milionů eur.
Středa
19.12.2012
Do ČR míří polský soukromý poštovní operátor se svými „poštomaty“ easyPack.
 

Polská skupina Integer.pl začne v České republice s instalací 100 samoobslužných zásilkových strojů. Celkem 30 by jich mělo být v provozu ještě letos. „České republika je rostoucím trhem s velkým potenciálem pro nový typ služby, tedy další zajímavý cíl naší expanze,“ uvedl Rafal Brzoska, generální ředitel skupiny Integer.pl Group. Na domácím polském trhu skupina rozšiřuje svou síť poboček i prostřednictvím franchisingu.

Firma předpokládá, že projekt bude třeba dotovat ještě zhruba tři roky po spuštění služby, než se stane ziskovou. Investice budou kromě instalací samotných poštomatů zaměřeny do integrace s informačním prostředím velkých odesilatelů, jakými jsou nesporně především e-shopy, a dále na propagaci samotné služby mezi potenciálními spotřebiteli.

Poštomat easyPack, který svým vzhledem vzdáleně připomíná úschovnu zavazadel, umožní po 24 hodin denně komukoliv odeslat a přijmout balík. Prvních 30 těchto zařízení by se mělo v ulicích měst objevit již nyní v prosinci. Během následujících měsíců zaplaví Integer.pl český trh celkem 100 poštomatů easyPack rozestavěných v blízkosti obchodů s potravinami a na dalších frekventovaných místech 17 největších českých měst.

Důvodem, proč se Integer.pl Group rozhodla expandovat na tuzemský trh, je předpoklad růstu českého poštovního trhu. V roce 2010 segment expresních služeb B2C v České republice generoval příjmy 110,4 milonu dolarů, což představuje nárůst o 7,5 % oproti předchozímu roku. Domácí segment B2C představoval v roce 2010 celkem 73,8% podíl na celkových výnosech B2C. Složené roční tempo růstu expresního trhu B2C se v rozmezí let 2010 až 2015 očekává ve výši 4,1 %. Jejím tahounem je zejména stále více Čechy preferované on-line nakupování.

Po Slovensku, kde má být do konce tohoto roku instalováno celkem 50 distribučních terminálů, je tak Česká republika zatím poslední destinací expanze skupiny. K dnešnímu dni bylo na slovenském trhu instalováno již 49 samoobslužných zásilkových strojů v obchodech maloobchodních řetězců Kaufland (kde v těchto dnech rovněž probíhá komunikační kampaň), Lidl a Tesco.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017