Symbióza franchisy a jazyka

Orange Academy na trhu působí od roku 1990 a provozuje aktuálně 10 poboček na jižní Moravě, z čehož je 6 franchisových. Účastnila se i brněnského veletrhu, kde našla zájemce o licenci.
pondělí
10.06.2013
Na franchising se zaměřuje společnost Orange Academy. Z jižní Moravy se chce rozšířit i do dalších částí republiky.
 

Společnost Orange Academy v současné době vyjednává s potenciálními zájemci o získání franchisové licence, s kterými navázala kontakty také na brněnském veletrhu Franchise Meeting Point. Orange Academy se zaměřuje na ekonomické a jazykové kurzy, v kterých přináší metodu Effective English, respektive Effektives Deutsch. Letos už otevřela další pobočku, a to ve Zlíně. Společnost působí především na jižní Moravě, ale nebrání se rozvoji i do dalších částí ČR.

Rozvoj jazykových škol pomocí franchisingu má podle ředitelky franchisového konceptu Orange Academy Venduly Klemešové na českém trhu velký potenciál. Proto se firma také účastnila veletrhu franchis v Brně. „Často se setkáváme s tvrzením, že trh je jazykovými školami zahlcen. Co se týče franchisového systému jazykových škol zabývajících se vzděláváním dospělých, ten v České republice v současnosti příliš rozvinut není,“ doplňuje Vendula Klemešová a dodává, že franchising přináší efektivní způsob rozvoje podnikání, který umožňuje nabídnout stejnou kvalitu služeb na všech pobočkách.

Sama Vendula Klemešová si všimla, že na trhu se jazykové školy neustále vyvíjí a učení standardními metodami už pro klienty není atraktivní. „Mnozí účastníci s námi sdíleli svou nespokojenost s výukou standardními metodami. Například naše metoda Effective English, respektive Effektives Deutsch pro ně byla vítanou novinkou,“ dodává Klemešová. S kvalitní metodou a společně s podnikáním na bázi franchisingu může podnikatel na trhu jazykových škol dosahovat úspěchu.