Oblečení z ulice
Nabídku oblečení trochu mimo hlavní proud si zvolila firma Global Trends. Její portfolio tvoří streetwarové oblečení různých značek, které nabízí v obchodech USA Sports. Společnost původem z Polska se rozvíjí především pomocí franchisy a rozhodla se expandovat i do okolních států. Největší úspěch zažívá na Ukrajině, kde provozuje už více jak 20 obchodů na bázi franchisové licence. V ČR hledá franchisanty, především ve velkých městech.
Prodejní místa USA Sports jsou buď ve formě normálních obchodů nebo tzv. prodejních "ostrůvků", které jsou postaveny přímo na chodbě nákupního centra. Podle společnosti je tato forma spolupráce nákladově výhodnější a prodejní galerie zaručí větší garanci pro fungování obchůdku, než u normálního obchodu, který v případě ztrátovosti musí nechat místo jinému. Města, která chce franchisový koncept USA Sport v ČR obsadit, by měla mít minimálně 70 tisíc obyvatel. "Míříme jen do těch největších nákupních center. Chceme jeden ostrovní obchod v jednom městě, a to v takovém, kde můžeme zacílit až na 200 tisíc lidí," dodává ředitel rozvoje sítě USA Sports Dariusz Marzec.
Společnost Global Trends v Polsku provozuje už 18 vlastních jednotek obchodů USA Sports a do toho přes 70 franchisových. Velký rozjezd firma zažila na Ukrajině, kde se jí podařilo otevřít už přes 20 franchisových jednotek. Dalšími státy, kde se USA Sports prosadil, jsou Litva, Lotyšsko a Estonsko. Pomalu se dostává i do Ruska, kde byl otevřen obchod v Kaliningradu. "Náš koncept je unikátní a našel si své místo na trhu. Konkurence na trhu je v případě našeho systému malá, což je dáno díky jeho jedinečnosti," uzavírá Dariusz Marzec.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz