Značka čistíren 5àSec vznikla před 40 lety ve Francii. V Česku provozuje firma IDEAL Česká už 27 čistíren, především v Praze.
Čtvrtek
02.01.2014
Síť čistíren 5àSec chce vlastník licence rozšířit postupně v celé ČR. Franchisanty hledá především v menších městech.
 

Na oblast čištění oděvů, ochrany a údržby textilií se soustředí francouzská značka 5àSec, která působí už ve 30 státech světa. I v České republice se jí podařilo zaujmout, aktuálně se nejvíce poboček nachází v hlavním městě Praze, kde jich můžeme nalézt 20. Další čistírny se nachází v Brně, Pardubicích, Zlíně, Plzni a Olomouci. Pro další rozvoj chce společnost IDEAL Česká, která značku 5àSec zastupuje v ČR a SR, využít i osvědčenou franchisovou spolupráci.

V současné době se čistírny 5àSec rozvíjí především ve velkých městech, franchisového partnera firma zatím nemá. Franchisové pobočky chce společnost otevírat ale především v menších městech, velká města se rozhodla rozvíjet vlastními silami. „Menší města jsou vhodná pro naše potenciální franchisanty, tedy místní podnikatele, kteří znají dobře město a místní klientelu. Hledáme takové zájemce, kteří by se starali o značku 5àSec, byli v kontaktu s klienty i zaměstnanci, ne jen investory, kteří vloží peníze a o nic se nestarají,“ říká jednatelka společnosti IDEAL Česká Markéta Beujardová.

Zájemce o franchisovou licenci 5àSec by se měl připravit na fakt, že do podnikání vloží v závislosti na velikosti provozovny asi 3 až 4 miliony Kč. Velikost investice je dána především moderním technologickým zařízením, které je citlivé k životnímu prostředí. Samozřejmostí je i veškerá podpora společnosti při podnikání.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014