Americká želízka

Gastronomie ovládla žebříček TOP 10 franchisových konceptů pro rok 2014 v USA. Dle něj se vyplatí americkým podnikatelům podnikat pod licencí Subway, Pizza Hut, Denny’s či Dunkin’ Donuts.
Úterý
15.04.2014
USA jsou kolébkou franchisingu. O kterých konceptech se letos bude mluvit, určil server American Business Credit.
 

Podnikatelé, kteří si pohrávají s myšlenkou začít podnikat pod franchisovou značkou, většinou pokukují po značkách, u kterých vidí zaručený úspěch. I letos se analytické společnosti předhánějí v žebříčcích, které franchisové značky uspějí ve světě. O jednu takovou statistiku se pokusil i americký pojišťovací server American Business Credit a ukázal nejúspěšnější koncepty v kolébce franchisingu, Spojených státech amerických.

Jelikož franchisových značek se na trhu nachází nepřeberné množství, server American Business Credit vytvořil žebříček 10 značek, do kterých se vyplatí investovat. Na prvním místě se umístil franchisový koncept fitness studií Anytime Fitness, který funguje v Americe od roku 2001 a v provozu je už přes 2400 poboček. Tato studia se umístila na prvních místech i jiných žebříčků. Podle odborníků je to díky originálnímu konceptu fitness, které jsou otevřeny nonstop a nízké pořizovací investici.

Druhou pozici obsadily hotely Hampton Inn. Ty už v USA ubytovávají klienty téměř ve 2 tisících pobočkách. Top 3 uzavírá gastronomický koncept Dunkin‘ Donuts s více než 10 tisíci provozovnami. V první desítce se umístil i koncept restaurací Denny’s nabízející jídla od snídaní po večeře, který usiluje i o expanzi na český trh. Gastronomie zůstává stále nejoblíbenější, do žebříčku serveru se umístily ještě dva franchisové koncepty z této kategorie, Subway a Pizza Hut působící i u nás.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017