Učení z Kanady
Pro děti v každém věku je připraven vzdělávací program vytvořen z kanadského systému jménem Maple Bear. Program se rozhodla stejnojmenná společnost rozvíjet pomocí franchisové spolupráce po celém světě. Školy Maple Bear se postupně po celém světě rozšířily, v Evropě se však pobočky ještě nenachází, což chce společnost změnit.
Firma Maple Bear Global Schools od loňského roku hodlá najít franchisové partnery v zemích Evropy a Česká republika není výjimkou. „Loni jsme účastnili události Franchise Expo 2013, které se konalo v v Polsku. Setkali jsme se zde i s vlastníky škol, které zaujal náš kanadský program,“ popisuje začátky na evropském kontinentu majitel franchisového konceptu Maple Bear Tyler Done s tím, že firma by se ráda zaměřila na střední a východní Evropu, kde by ráda přinesla unikátní prvky do jejich školních systémů.
Konzervativní Evropu předbíhá okolní svět. Letos se podařilo společnosti najít master-franchisanta ve Spojených arabských emirátech a otevřít další 2 školy v Indii a Jižní Korey. „Věříme, že vhodné franchisové partnery najdeme i na českém trhu. Ozvalo se nám už pár podnikatelů, kteří by rádi zjistili více informací o našich školách. První školy bychom rádi otevřeli v Praze nebo Brně,“ uzavírá Tyler Done.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické