Retail Summit 2015 už brzy

V roce 2014 se konference Retail Summit zúčastnilo 1032 účastníků, 96 řečníků a 61 partnerů. Jedná se o největší obchodní konferenci ve střední Evropě.
Pátek
14.11.2014
Největší konference ve střední Evropě se blíží. Retail Summit se uskuteční 3. a 4. února 2015 v Praze. Franchising.cz nebude chybět.
 

Největší středoevropská obchodní konference Retail Summit vstupuje do závěrečné fáze příprav.  Retail Summit 2015 se uskuteční ve dnech 3. a 4. února 2015 v Congress Hotelu Clarion v Praze. Pořadatelem akce je agentura Blue Events. Portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING budou u toho jako jedni z mediálních partnerů. 

Klíčovými tématy 21. ročníku s podtitulem „Hledání nových cest“ budou "omni-channel retailing" a šance kamenného obchodu v podmínkách prudké expanze e-commerce. Český obchod se po dlouhé krizi nadechl a v některých svých segmentech dokonce zaznamenává růst. Přesto je ale zjevné, že se obchodní trh nachází na velké křižovatce a ti, kdo chtějí vyrazit na správnou cestu směrující k udržitelnému úspěchu, se musí velmi dobře rozmyslet, jak dále. Program Retail Summitu 2015 by jim v tomto rozhodování měl být nápomocný.

Bohatý program

Zahajující část prvního dne se zaměří na celkový kontext trhu a jeho výhled. Vystoupí v ní mimo jiné Marta Nováková, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruch ČR, Vladimír Dlouhý, prezident Hospodářské komory ČR či europoslankyně a členka evropského výboru pro vnitřní trh‎ Dita Charanzová. Ve svých příspěvcích a v navazujícím Top to Top panelu se špičkovými manažery obchodu a výroby se zaměří nejen na to, jaký je stav obchodu na křižovatce, ale naznačí i směr, kterým bychom se měli ubírat. Druhý programový blok přinese pro tyto nové cesty sérii inspirací. Půjde zejména o vystoupení prezentující různé typy inovací - od produktových až po přístupy směrující k celkové změně trhu a vztahů mezi jeho klíčovými hráči.

Třetí část plenárního jednání summitu představí ukázky úspěšných řešení. Zaměří se přitom zejména na to, jak s pomocí nových technologií i marketingových přístupů vytvořit nové cesty k zákazníkům a jak je efektivně propojit do systému distribučních kanálů co nejvíce vyhovujících jejich přáním. Klíčovými slovy této části programu budou "omni-channel retailing" a budoucnost kamenného obchodu v podmínkách prudké expanze e-commerce. Retail Summit 2015 přinese i velmi intenzivní diskusi ve 12 sekcích, tematicky zaměřených na hlavní aspekty hledání nových cest. Atraktivní částí programu bude tradičně společenský večer spojený s udílením cen MasterCard Obchodník roku 2014 těm hráčům na našem trhu, kteří se na cestě k úspěchu nacházejí nejdále.

Detailní program Retail Summitu 2015, který pořádá agentura Blue Events, bude zveřejněn koncem listopadu, ale na www.retail21.cz je již nyní možné seznámit se s jeho hlavními body či náplní diskusních workshopů a registrovat se. Výhodné ceny pro Very Early Birds jsou platné pouze do konce listopadu.