Společnost Zásilkovna provozuje ve své vlastní režii 4 výdejní místa, ostatních 273 poboček mají v rukou franšízoví partneři.
Pondělí
08.12.2014
Zásilkovna využívá franšízových partnerů pro větší expanzi po Česku a Slovensku. Letos nabídne eshopům i možnost prodeje přímo na pobočce.
 

Česko se stává velmocí internetových obchodů. Jak ukazují statistiky Asociace pro internetovou komerci, v ČR se nachází kolem 37 tisíc internetových obchodů. A Češi rádi nakupují online, ale rádi si zakoupené zboží vyzvedávají osobně. Nejvíce balíků projde Českou poštou, ta však pomalu ale jistě ztrácí na oblíbenosti. Služby poskytování tzv. outsourcingu výdejních míst pro e-shopy u nás už zajišťuje mnoho firem. Pro lepší rozvoj jim pomáhá partnerská spolupráce na bázi franšízy. Jednou z nich je i Zásilkovna.

Počet franšízových míst se u Zásilkovny pohybuje v počtu 273 poboček. „Postupně splňujeme cíl pokrýt v České republice a na Slovensku města nad 10 tisíc obyvatel. V následujícím roce bychom chtěli mimo expanzi v těchto státech rozšířit působení i do okolních evropských států,“ řekla pro portál Franchising.cz jednatelka firma Zásilkovna Simona Kijonková. Konkrétní státy zatím nechtěla komentovat. Společnost Zásilkovna v současné době spolupracuje s více než 6 tisíci e-shopy.

Letos před Vánoci přišla firma Zásilkovna s novinkou kamenných prodejen, ve kterých budou moci vybrané partnerské e-shopy své zboží vystavovat a přímo prodávat. V letošním roce budou otevřeny první tři. „První takové obchody by se měly objevit v Praze, Hradci Králové a Ostravě. Příští rok je v plánu další dvacítka,“ doplnila Simona Kijonková s tím, že tzv. prodejní outsourcing budou zatím nabízet jen vlastní pobočky, s franšízanty se počítá do budoucna.

Projektem vlastních prodejen, které vznikají od roku 2014, cílí Zásilkovna.cz i na menší e-shopy, které sice chtějí jít s tímto trendem, vlastní kamennou prodejnu si ale nemohou dovolit. V budoucnu bychom samozřejmě chtěli dostat naše prodejny do nákupních center a zboží jednotlivých e-shopů tak přiblížit co největšímu množství potenciálních zákazníků,“ komentuje Simona Kijonková strategii firmy.

Česká pošta sice zůstává největším poskytovatelem služeb pro odbavování zásilek, jelikož se svými 3600 pobočkami, kde mohou lidé vyzvednout své zboží, nemá konkurenci. Avšak ostatní firmy jí pomalu šlapou na paty, i přesto, že se nemohou s pobočkovou sítí s Českou poštou srovnávat. Mimo Zásilkovnu se na výdejní služby zaměřují například společnosti Úloženka, Popron Partner či PPL Partner. Poslední dva zmíněné se též rozvíjí na bázi franšízy, Úloženka svá místa provozuje sama.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014