Reklama u nás

Co je Franchising.cz?
Franchising.cz je portál zabývající se trhem malého a středního podnikání, zaměřuje se především na podnikání pod zavedenou značkou - franchising. Je efektivním nástrojem pro využití reklamních prostředků společností, které chtějí získat nové zájemce o licenci.
Cílová skupina
Důvodem úspěchu portálu zabývajících se podnikáním a financemi je schopnost oslovit požadovanou cílovou skupinu stávajících i budoucích podnikatelů, ale také manažery a odborníky z ekonomického prostředí.
Kontakt pro objednávky reklamy
Pokud se zajímáte o umístění reklamy v našich médiích, vyplňte, prosím, níže uvedený dotazník nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 775 661 787. Připravíme strategii komunikace, plán inzerce a reklamy pro Vaši firmu.
Provozovatelem portálu Franchising.cz je poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o. Společnost patří do skupiny PROFIT system® , která provozuje portál Franchising.sk na Slovensku a v dalších 13 zemích střední a východní Evropy, Itálii a Saudské Arábii.
PŘEČTI ČLÁNKY

Zásady ochrany soukromí čtenářů portálu „Franchising.cz″“
Podnikání nebo rozvoj podnikání formou franchisingu má celou řadu nesporných výhod, ale také mnohá úskalí a hlavně specifika. Za těch 10 let na českém trhu máme již dost zkušeností, abychom uměli poradit a podat pomocnou ruku v roli partnera na Vaší cestě k úspěchu.
Za těch 10 let na českém trhu máme již dost zkušeností, abychom uměli poradit a podat pomocnou ruku v roli partnera na Vaší cestě k úspěchu.
Provozovatelem portálu Franchising.cz je poradenská společnost PROFIT system® - specialista na franchising ve střední a východní Evropě.
Uživatelé portálu Franchising.cz mohou využívat nástroje, které jim pomáhají udržovat aktuální informace o franšízovém trhu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI