Cestovní skupina CK Fischer vykázala loni rekordní obrat ve výši 4 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o zhruba pětinu. Počet klientů vzrostl o 25 %. Pobočková síť se rozrostla o 10 nových prodejen, mimo jiné v Náchodě nebo Litoměřicích.
Pondělí
25.01.2016
První franšízu otevřela společnost CK Fischer před 12 lety. Dnes jich má na trhu 50.
 

Cílem CK Fischer je mít na tuzemském trhu značkové prodejny ve všech okresních městech. Jen v loňském roce otevřela tato cestovní kancelář 10 nových poboček. Díky tomu dnes v tuzemsku funguje 50 poboček, z nichž 40 je v rukách franšízantů. Nové franšízy najdeme například v Berouně, Náchodě nebo Havířově. Stejným tempem rozvoje by síť chtěla postupovat i letos, na konci roku 2016 by tak měla mít otevřeno o minimálně 10 nových poboček více.

Při rozšiřování počtu franšíz využívá CK Fischer v první řadě síť stávajících franšízantů, se kterými rozšiřuje počet jimi provozovaných poboček. „Dále aktivně komunikujeme se stávajícími i novými provizními prodejci, kteří provozují vlastní cestovní agentury v místech, kde naše cestovní skupina zatím svou pobočku nemá,“ říká výkonný ředitel CK Fischer Jiří Jelínek.

Při takovém způsobu expanze se často stává, že budoucí franšízoví partneři mají již před vstupem do sítě svůj vlastní, zavedený brand. Právě to může v případě některých franšízových konceptů působit problémy při začleňování již fungujících prodejen. Ne však v případě CK Fischer. „Snažíme se vycházet provizním prodejcům vstříc a zachovat původní značku agentury. Zároveň právě díky propojení původní značky se silným brandem cestovní skupiny mohou zákazníci vnímat rozšíření produktového portfoli, což znamená jednoznačné zkvalitnění servisu a služeb v nově otevřených pobočkách,“ vysvětluje Jiří Jelínek.

O tom, že expanze prostřednictvím otevírání franšízových poboček se CK Fischer osvědčila, svědčí i plán na její další využívání. „Motivace franšízantů a jejich aktivita je hlavním hnacím motorem pro vzájemnou spokojenost. Všichni naši franšízanti jsou odborníci v cestovním ruchu, mají letité zkušenosti a dlouhodobě působí v místě provozovny, díky čemuž znají své potenciální zákazníky,“ dodává Jiří Jelínek.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014