Partneři díky franšíze získávají hotový produkt
Rozvoj hotelových sítí prostřednictvím franšízy má neustále vzestupnou tendenci. V první polovině tohoto roku jste otevřeli sedm franšízových hotelů, což představuje celkem 700 pokojů, a podepsali jste šest nových smluv nejen v Polsku, ale i v Maďarsku a v Bulharsku. Co značky skupiny Acoorhotels a Orbis Group nabízí?
Orbis je zároveň vlastníkem, správcem i franšízorem. Máme dlouholeté zkušenosti a jsme stabilní výkonnou a spolehlivou firmou. Naším strategickým partnerem je společnost Accorhotels. Ta patří k největším hotelovým skupinám na světě, k níž se nedávno přidaly tři další značky Fairmont, Raffels a Swisshotel. Naši nabídku zastupují známé značky jako je Sofitel, Novotel, ibis, ibis Styles nebo Mercure. Vynikáme znalostí trhu, máme know-how a standardy řízení. To všechno jsou naše silné stránky. Nabízíme atraktivní obchodní podmínky v oblasti e-distribuce, nákupu, technické podpoře, v IT poradenství nebo prostřednictvím školení v Accorhotels Akademii. Předně se nám podařilo vytvořit systém s mezinárodními standardy přizpůsobenými na region střední a východní Evropy.
Jak systém Accorhotels oceňují ti franšízanti, kteří ho již využívají?
Skutečnost, že se vstoupili do sítí Mercury, Pullam nebo ibis Styles, jim přineslo velké výhody. V počáteční fázi se často vyskytovala obava ohledně organizačních záležitostí. Díky franšíze partneři získali hotový produkt, správné nástroje a podporu, včetně školení pro zaměstnance. Nyní jsou součástí globálních distribučních systémů, věrnostních programů Le Club Accor, mají šanci zlepšit svou konkurenceschopnost a spolupracovat s globálními společnostmi. Hosté přijíždějící do jejich hotelu jsou překvapeni, protože dostávají to, co očekávali, tj. standardy kvality a bezpečnosti.
„Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů,“ říká Małgorzata Morek.
Jaká kritéria musí potenciální franšízanti Accorhotels splnit?
Během jednání se největší pozornost zaměřuje na velikost a lokaci objektu. Ve stávajících hotelech prověřujeme stav objektu a provádíme technický a produktový audit. Důležitý je tedy stav hotelu, velikost a počet místností, včetně možných příležitostí pro další expanzi. U hotelů, které jsou aktuálně ve výstavbě, je hodnocen jejich potenciál, tj. velikost pozemku, velikost budovy, cílová skupina hostů nebo místní konkurence.
Jak dlouho trvá a jak probíhá proces přistoupení k síti?
Poté, co si franšízant vybere značku a podepíše smlouvu, začne přizpůsobovat hotel podle přijatých norem. Vlastníkům, kteří chtějí kombinovat individualitu se silou mezinárodní značky, a tak si uchovat vliv na design svých hotelů, nabízíme flexibilní značky Mercure a ibis Styles. V průběhu realizace nových hotelových projektů poskytujeme celý rozsah podpory od přípravné fáze, přes konzultace, až po koordinaci investic. Díky těmto opatřením se mohou investoři rychle zorientovat ve všech parametrech, nařízeních a standardech a my si můžeme být jisti, že nové zařízení vyhovuje všem požadavkům franšízy. Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Spolupráce též zajistí zanesení hotelu do rezervačního systému Accor. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů.
První franšízový hotel jste otevřeli v roce 2012. Kolik bylo dosud podepsáno smluv?
Dosud jsme podepsali více než 30 franšízových smluv jak s majiteli hotelů, tak s investory nově budovaných hotelů. Rozvíjíme se v Polsku, v pobaltských zemích, v Česku, Maďarsku nebo v Bulharsku a Rumunsku. Rozvoj plánujeme i v zemích, kde dosud nejsme přítomni jako v Srbsku nebo v Chorvatsku. Nabídka franšízy Accorhotels přitahuje velkou pozornost. I proto klademe důraz na spokojenost a zohledňujeme názory našich partnerů, kteří poskytují reference našim potenciálním franšízantům.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?
Prázdniny a doba dovolených jsou za námi. Láká vás podnikání v cestovním ruchu? S franšízou Colona Glamping můžete rozjet byznys i do půl roku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...