Plná restaurace i správná trasa s Eazi-Apps
Britská značka Eazi-Apps patří mezi zástupce moderních technologií, které obohacují hlavně firemní marketing. Specializuje se především na podporu pro začínajícího podnikatele skrze mobilní aplikace, jeho vzdělávání a získávání dat a materiálů, potřebných k vybudování úspěšné společnosti. Prostřednictvím franšízové sítě prodávají její franšízanti aplikace do mobilních telefonů ve 25 zemích, a celkem nabízejí na 1500 produktů.
Eazi-Apps podnikům a podnikatelům pomáhá skrze speciální aplikaci zlepšovat obchodní obrat a zisky díky například vlastnímu firemnímu systému objednávek zboží jako jsou potraviny. Systém se specializuje také na všemožné pokročilé věrnostní programy, umí zajistit individuální komunikaci se zákazníky a cílovou skupinou, umožnit svým zákazníkům snadno najít také třeba směr trasy skrze GPS, nebo dokonce naplnit restauraci pomocí integrované tabulkové rezervace.
Orientuje se přitom přímo na některé podnikatelské obory jako je obchod s realitami a nemovitostmi, kdy se dokáže spojit se zákazníky společnosti, s níž spolupracuje, a generovat potenciální nové cílové skupiny tím, že rozešle a zpracuje formulář s údaji o jejich zájmu, i nákupu a prodeji nemovitostí. Uživatelé si poté mohou skrze aplikaci zobrazovat nemovitosti určené k prodeji či pronájmu, a vybírat si na dálku odkudkoliv, a dokonce si rovnou vybrat způsob platby za poskytnuté služby.
Klienti v každém oboru
Další cílovou skupinou Eazi-Apps jsou také účetní, právníci, fotografická studia, sportovní kluby, veterináři či lékaři, autoservisy a půjčovny, školy a univerzity, církve, a samozřejmě také všelijaké obchodní sítě. E-shopům nabízí Eazi-Apps aplikace pro objednávky a prodej přes telefon, či pro věrnostní programy. Umožňuje také posílat zprávy přímo zákazníkům. Společnost, která má centrálu v britském Leicesteru, zatím prostřednictvím Master-franšízanta Latzi Gubelinyho ze společnosti Latz Trade s. r. o., v ČR franšízanty teprve hledá.
„Licence pro obchodování s Eazi-Apps stojí jednorázově 8,5 tisíc eur bez DPH. Franšízant dostane na starost oblast s přibližně 400 tisíci obyvateli, za jednu aplikaci platí zákazníci přibližně 5 000 euro. Ceny jsou přitom doporučené, a každý obchodník má možnost poskytovat například množstevní slevy," upřesňuje Gubeliny. Podle propočtů centrály v Košicích tak franšízantovi stačí prodat 6 aplikací, aby se mu vrátila vstupní investice.
Další příjmy mu mohou plynout ze servisu, kdy se musí postarat například o aktualizace aplikací pro nové tipy telefonů. Podnikání v oblasti mobilních aplikací je podmíněno absolvováním školení s odborníky, případně účastí na online tréninku. Spíše než technický talent, znalosti a myšlení, je žádoucí ambiciózní osobnost se zájmem o dlouhodobou spolupráci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Pokud jde o prodej, lídrem v celosvětovém měřítku zůstává McDonald´s.