Úklid v rukách profesionálů
Tvůrci českého franšízového konceptu poskytující úklidové služby s využitím přípravků obsahujících nano částice mají v úmyslu rozšířit jeho působení do všech koutů republiky. V současné době tak cílí na města s více jak 40 tisíci obyvateli, uděluje však také licence zaručující územní exkluzivitu vztaženou na okres. První franšízové pobočky pak najdeme ve Žďáru nad Sázavou a v Břeclavi. „Hledáme schopné a spolehlivé franšízanty, kteří se chtějí rozvíjet pod ochrannou známkou NANO úklidy a podnikat v sektoru, který je bude bavit. Franšízu nabízíme i podnikatelům, společnostem podnikajících v jiných odvětvích, kteří chtějí rozšířit portfolio svých služeb,“ vysvětluje majitelka konceptu Romana Tvarůžková.
Franšízová licence NANO úklidy přijde zájemce spolupráci s touto značkou na 100 tisíc Kč. ZA tuto investici získá vstupní marketingový balíček obsahující polep vozidla, propagační materiály, reklamu na sociálních sítích, čisticí přípravky a přípravky pro péči o vozidla. Kromě úklidů domácností a firemních prostor totiž síť nabízí i čištění vozů. Na začátek podnikání by měl franšízant počítat také s investicí ve výši 50 tisíc Kč na pořízení základních čisticích strojů. V případě, kdy by franšízant vyřizoval i velké zakázky, mezi něž patří například péče o průmyslové či jiné velké objekty, je investice na zakoupení čisticí techniky vyšší.
Zájemci o franšízu se mohou na samém začátku rozhodnout, zda chtějí poskytovat zákazníkům kompletní nabídku služeb, nebo budou své portfolio rozšiřovat postupně. „Umožňujeme našim franšízantům začít s úklidy rodinných domů a např. péčí o vozidla. Následně jim pomůžeme získat další zaměstnance a realizovat tak větší zakázky. Necháváme volbu na samotném franšízantovi a jeho finančních možnostech v jeho začátcích podnikání,“ doplňuje Romana Tvarůžková s tím, že právě v tomto segmentu služeb koncovým zákazníkům vidí velký potenciál, a to jak pro celou společnost, tak hlavně pro její franšízanty. Důvodem je fakt, že časové vytížení Čechů je dnes opravdu velké, poptávka po úklidových službách je dlouhodobě neuspokojená a navíc každoročně roste.
Cenová svoboda / Poskytovatel licence svým franšízovým partnerům neurčuje ceny, za které mají služby poskytovat. Pomáhá jim ale s jejich nastavením. Každý franšízant tak má k dispozici manuál pro cenotvorbu. Zároveň franšízor provádí detailní průzkum trhu v lokalitě, pro kterou byla franšízová licence udělena. přečíst články
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Expanze i mimo tradiční lokality
/15.12.2025
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť AMAkids vychází z mezinárodních výukových metod pro efektivní rozvoj intelektu. Co obnáší otevření vlastního centra?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...