Trampolína pro podnikání
Slyšeli jsme, že upravujete koncept franšízy. Jaké změny ho čekají?
Změní se hodně. Chceme naši nabídku rozšířit o další skupiny klientů. Pro dospělé máme v plánu provozovat posilovny a pro malé děti interaktivní zábavní parky. Naše trampolínová centra budou doplněna o restaurace, stanou se tak ideální možností trávení volného času pro celé rodiny. Díky těmto změnám se naše zařízení stanou rozsáhlými parky, které spojují vynikající zábavu s fyzickou aktivitou. Budeme první, kdo bude tento koncept implementovat v Evropě.
Jakou má Váš koncept výhodu oproti konkurenci?
Naší výhodou je především inovativní a velmi rozsáhlá myšlenka, kterou právě začínáme realizovat. Nikdo v Evropě nenabízí tak širokou a doplňující se nabídku služeb. Naším cílem je oslovit co nejširší okruh zákazníků a poskytnout jim služby na nejvyšší úrovni.
Kdo se může stát franšízantem Jump Planet?
Naším franšízantem se může stát každý, kdo chce vést trampolínové centrum nebo jednoduše investovat kapitál. Nepotřebujeme ani, aby měl vlastní sál, naši specialisté jsou totiž schopni mu pomoci najít ten správný objekt. Franšízovým partnerům pak také zajistíme kompletní projekt, vyškolíme zaměstnance a poskytujeme marketingové služby. Naše partnery také podporujeme v každodenním řízení parku. To vše dělá z Jump Planet skvělou volbu pro každého, kdo hledá nové, inovativní podnikatelské nápady.
Kolik musí zájemce o licenci investovat do otevření pobočky?
Zájemce o otevření parku pod značkou Jump Planet musí počítat s tím, že je nutné investovat 2 500 až 6 500 korun za 1 m2 atrakcí. Cena samozřejmě zahrnuje zapracování designu a také výrobu a jejich montáž. Další náklady pak představují ty spojené s nákupem nebo pronájmem vhodné haly. Zde ceny ovlivňuje mnoho faktorů, jako je stav objektu nebo jeho umístění. V případě nákupních center je také často nutné zaplatit zálohu. Investice do posilovny, interaktivního parku pro děti a restaurace jsou také spojeny s dalšími finančními náklady. Franšízant se však nemusí obávat, že by tratil. Dle našich zkušeností budoucí zisky převyšují vynaložené náklady. Zisky často dosahují okolo 180 tisíc korun měsíčně po odečtení všech nákladů.
Zatím máte pobočky jen v domácím Polsku. Prozraďte nám, jaký zájem je mezi Poláky o trampolínová centra Jump Planet? Nebojíte se upadajícího zájmu ze strany zákazíků?
Poláci trampolínové parky milují. Důkazem toho jsou statistiky z našich poboček. To, že jsou plně obsazeny během víkendů nás nepřekvapuje, ale stále častěji se nám stává, že nemáme volné kapacity ani během pracovního týdne. Skákání je v současné době velmi populární formou zábavy, a to nejen pro děti, ale i pro dospělé. Navíc nabízíme našim zákazníkům zajímavý program – akrobacie nebo fitness. To je důvod, proč si myslím, že trampolínová centra nebudou mít o zákazníky nouzi. Právě naopak. Dokud nebude trh nasycený, počet „skokanů“ poroste. A jsem přesvědčen, že v České republice je ten trend stejný.

PŘEČTI ČLÁNKY

Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
Vedení sítě fitness center pro ženy Contours vidí na trhu další potenciál rozvoje. Franšízové pobočky se hodí do měst s více jak 30 tisíci obyvatel.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.