Péče i na doma / Značka No+Vello má pro všechny typy ošetření vlastní kosmetické přípravky, které pro ni dle požadavků vyrábí firma BIODERMA. Výrobky jsou určeny i pro domácí použití. Zákazníci, mezi nimiž převažují ženy, si je kupují i v době, kdy nechodí na ošetření.
pondělí
20.01.2020
Kosmetický trh je bohatší o nového hráče. Španělská značka No+Vello chce nejdříve obsadit krajská města. Aktuálně nabízí master-licenci pro celé Česko.
 

V současné době funguje na našem trhu zatím jeden kosmetický salon této po celém světě rozšířené značky, a to v olomouckém OC City. Za jejím vybudováním a zároveň přivedením sítě No+Vello do České republiky stojí společnost MORXIMO invest. Ta momentálně hledá master-franšízového partnera, který bude pokračovat v dalším rozvoji tohoto konceptu a zajistí jeho rozšíření nejen v České republice, ale také na sousedním Slovensku.

Držitelem master-franšízové licence se podle ředitele společnosti MORXIMO invest Petra Tuháčka může stát kdokoli, kdo chce podnikat, být svým pánem a také má vztah k oboru péče o tělo. Potřebná počáteční investice do pořízení master-franšízové licence činí zhruba 2,5 milionu Kč. Výše finančních prostředků potřebných pro vybudování dalších provozoven, ve kterých budou nabízeny veškeré služby této značky, pak závisí na zvoleném způsobu rozvoje. Tedy na tom, zda se rozhodne je master-franšízant otevírat sám jako vlastní, či raději zvolí cestu prodeje jednotlivých franšízových licencí.

Orientační náklady spojené s otevřením jedné pobočky No+Vello se ohybují okolo 700 tisíc Kč. „V této sumě jsou zahrnuty přístroje, vybavení, výzdoba interiéru a drobné stavební úpravy,“ vysvětluje Petr Tuháček s tím, že v případě zájmu ze strany uchazečů o licence, je jim firma schopná pomoci se získáním potřebných finančních prostředků.

Kolik poboček sítě No+Vello by v Česku mohlo najít své místo? Podle Tuháčka jich může být opravdu mnoho. Jako příklad uvádí rumunský trh, na kterém se síť za 9 let rozrostla na 54 kosmetických center, které svým klientům nabízí jak bezbolestnou depilaci, tak i obličejové terapie a bělení zubů. Budoucí master-franšízant by tak měl nejprve síť rozšířit do všech krajských měst. Poté se může s expanzí obrátit i do měst s 50 tisíci obyvateli.
 


Úspěch i za krize / Značka No+Vello vznikla ve Španělsku v období krize v roce 2007. Dnes má více jak 1 000 poboček v 16 zemích na 3 kontinentech včetně Španělska, Itálie, České republiky, Rumunska, Portugalska, Velké Británie, Švýcarska, Slovinska, Bulharska, Bosny, Gruzie, Brazílie, Mexika, Venezuely, Chorvatska a Švédska.