Příležitost pro české franšízy v Paříži

Šance oslovit svět / Organizátoři si letos pro koncepty ze zemí střední a východní Evropy připravili speciální balíček služeb, jehož využití jim umožní představit svou franšízu potenciálním zájemcům o licence a expandovat na atraktivní zahraniční trhy.
Pátek
24.01.2020
Další ročník mezinárodního veletrhu Franchise Expo Paris se blíží. Organizátoři letos chystají speciální pavilon zaměřený na koncepty ze střední a východní Evropy.
 

Tuzemským franšízovým konceptům se tak otevírá možnost stát se součástí jedné z největších franšízových akcí na světě - Franchise Expo v Paříži. Její 38. ročník proběhne od 22. do 25. března v areálu výstaviště Paris Expo Porte de Versailles. Ti, co se rozhodnou pro účast na této opravdu prestižní akci, mohou očekávat více jak 35 tisíc návštěvníků z řad zájemců o franšízové podnikání, a to nejen z Francie. Každoročně se totiž veletrhu účastní i podnikatelé z ciziny uvažující o pořízení master-franšízové licence. A právě v Paříži hledají značky, se kterými spojí svou budoucnost a vyvezou je na své domácí trhy.

Frašnízoři ze střední a výhodní Evropy, kteří by se chtěly stát vystavovateli na pařížském veletrhu a oslovit tak svou nabídkou široké mezinárodní publikum, zaplatí za výstavní stánek o velikosti 6 m2 v „The Central Europe Pavilion“ 3 000 eur bez DPH. Součástí balíčku pro vystavovatele je i řada dalších služeb. Každý vystavovatel získá pro svou značku například 4 vstupy na celou akci, zároveň má také přístup do „LeClub“, což je uzavřený komfortní prostor pro jednání s potenciálními partnery. Informace o franšízovém konceptu budou dále uvedeny v oficiálním veletržním katalogu, jeho logo bude součástí všech seznamů vystavovatelů, a to jak v tištěné formě, tak i online, a mnoho dalších podpůrných služeb.

Franšíza ve světlech reflektorů

„Stát se vystavovatelem na takovéto opravdu velké akci zaměřené na propagaci franšízového podnikání, je pro tuzemské koncepty často velmi složité a nákladné. Možnost vystavovat ve speciálním pavilonu za cenu, která je výrazně nižší než ta, kterou platí ostatní vystavovatelé, je tak pro ně velmi atraktivní příležitostí. Kromě toho, že mohou se svou franšízou oslovit potenciální kandidáty na příjemce licence, budou mít příležitost s dalšími podnikateli z regionu, vyměnit si své zkušenosti a navázat tak zajímavé obchodní kontakty, jež jim mohou být do budoucna užitečné,“ říká Marek Halfar, ředitel poradenské společnosti PROFIT system.

Fakt, že se majitelům franšízových konceptů účast na pařízském veletrhu vyplatí dokládají i statistiky. Podle nich totiž tři čtvrtiny (75 %) vystavovatelů uzavřelo přímo na místě dohodu se zájemci o franšízovou či master-franšízovou spolupráci, která vedla k vytvoření či širšímu rozvoji franšízové sítě.

Oficiálním a mediálním partnerem této akce je také portál Franchising.cz. Poradenská společnost PROFIT system, která je jeho provozovatelem, se veletrhu účastní každoročně i jako vystavovatel a mezinárodní poradce. Díky tomu mohou čtenáři portálu a partneři získat zvýhodněný vstup. Bližší informace získáte v redakci.

Zaujala vás nabídka stát se vystavovatelem na Franchise Expo Paris? Neváhejte a kontaktujte nás na emailu redakce@franchising.cz.


Na velikosti záleží / Více jak 570 vystavovatelů, 35 tisíc návštěvníků nejen z Francie, ale také z dalších více jak 100 zemí – to je Franchise Expo Paris, největší franšízová akce v Evropě. Jejím mediálním partnerem je i portál Franchising.cz.

Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017