Rozvoj sítě / Na trhu momentálně funguje 20 prádelen, většina z nich je v rukách franšízantů. Plány na další expanzi jsou letos nižší než jindy. Vše bude záležet na vývoji situace a postupu rozvolňování.
pondělí
17.05.2021
Otevřít alespoň jednu nebo dvě nové pobočky chce letos franšíza Quickwash. Jaký je o licence konceptu samoobslužných prádelen v současnosti zájem?
 

Uplynulé období ovlivnilo většinu oborů. S omezením fungování se musely vypořádávat i pobočky franšízového konceptu Quickwash. V důsledku vládních opatření musely mít dveře pro zákazníky zavřené celý březen. „Abychom alespoň částečně zmírnili ekonomický dopad, ve většině poboček jsme nabízeli službu „přes okénko“. Od zákazníků jsme mezi dveřmi převzali prádlo, vyprali je, poskládali a čisté ho pak zase předali zákazníkovi v předem domluvený čas,“ vysvětluje majitel konceptu Quickwash Tomáš Drga s tím, že kromě toho mohou zákazníci ve většině poboček využít také službu praní s dopravou. V takovém případě si franšízanti nebo zaměstnanci poboček vyzvednou prádlo přímo u zákazníka a následně mu je čisté přivezou zpět.

Ovlivněn byl však nejen jejich provoz, ale také plány na rozvoj a výstavbu nových prádelen. I přesto se však podařilo dvě nové provozovny otevřít, a to v Mariánských Lázních a Frýdku-Místku. Jejich počet by se měl rozšířit i letos. V současné době je poskytovatel licencí v kontaktu hned s několika zájemci. Jak franšízor přiznává, zájem ze strany potenciálních je v současné době nižší, než tomu bylo před příchodem pandemie. Důvod je prozaický, lidé jsou dnes se svými podnikatelskými záměry v oblasti služeb daleko opatrnější a spíše vyčkávají, až se situace zlepší.

Pomoc s kompenzacemi i hygienou

Podle Drgy koronavirová krize způsobila franšízantům Quickwash obrovské ztráty. I v měsících, kdy mohli mít své pobočky otevřené, franšízor odhaduje, že v důsledku snížení poptávky příjmy poboček poklesly o 40 až 50 %. V březnu, kdy byly prádelny zcela zavřené, by pokles mohl být v některých pobočkách až 90%.

Svým franšízovým partnerům vedení franšízové sítě pomáhá zejména se sledováním aktuální situace a shromažďováním informací ohledně vývoje vládních opatření a také kompenzací, ve kterých je někdy složitější se vyznat. Úzce při tom spolupracuje s Asociací prádelen a čistíren. Další pomoc je zaměřena na poradenství ohledně zvýšených hygienických opatření v provozovnách a také na marketingovou kampaň realizovanou s cílem přivést zákazníky zpět do prádelen Quickwash.

Pro otevření samoobslužné prádelny zájemce nepotřebuje žádnou speciální kvalifikaci. Veškeré potřebné informace získá v rámci školení. Výše investice pro franchisanta se pak pohybuje v rozmezí od 1,2 do 2 mil. Kč


Služby „navíc“ / Koronavirová krize pomohla síti Quickwash k rozvoji nových aktivit. Spuštěna byla například nová služba „Praní s dovážkou“, k vedení tomu franšízor vytvořil nový web pradelna-on-line.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014