Byznys „do ruky“
V roce 2023 se ve franšízovém řetězci PONT to go zaměřili především na modernizaci stávající sítě prodejen podle současných nároků zákazníků. Mezi největší inovace patří rozšíření čerstvě připravovaného sortimentu a přibyly také samoobslužné kavárenské koutky: „Kromě rozšiřování nabídky čerstvě připravených produktů, jako jsou bagety, sendviče a hot dogy, zavádíme také například sushi sety, bio moravská vína či veganské alternativy k běžným potravinám. Posilujeme také spolupráci s regionálními výrobci,“ vysvětluje novinky ve franšízovém řetězci jeho generální ředitel Ing. Marek Cagášek, BA.
Letos připravují nové prodejny v Plzni a Českých Budějovicích a jsou otevření také novým akvizicím. „Pro naše koncepty jsou podstatné lokality, kde je velká průchodnost potenciálních zákazníků. Mohou to být dopravní uzly, office centra, zdravotnická zařízení či například vysokoškolské kampusy. Koncepty jsou připraveny pro rozvoj jak formou vlastních provozů, tak formou franšízové spolupráce, kterou jsme si už v českém prostředí úspěšně vyzkoušeli v Opavě,“ uvádí k možnostem spolupráce pan Cagášek.
Další potenciál pro rozvoj byznysu vidí franšízor v intenzivnějším využití datové analytiky a moderních technologií, včetně samoobslužných pokladen. Snaží se také o odpovědné podnikání s investicemi do energeticky úsporných technologií a snižováním odpadu.
Co by z PONT to go vzkázali závěrem pro zájemce o podnikání pod touto značkou: „Nejpodstatnější v našem typu podnikání je vhodný prostor. Partnerovi s jeho výběrem pomůžeme, ale je na něm, aby ho objevil. Disponujeme však nástroji pro zhodnocení toho, zda projekt bude či nebude úspěšný a vše ostatní od nás obdrží v rámci franšízového servisu. Další podstatnou věcí pro nás je nadšenost do projektu a osobní angažovanost.“

PŘEČTI ČLÁNKY

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!