Adventní byznys ve franšíze
Adventní kalendáře jsou v českých domácnostech rok od roku populárnější. Otevírat okénka, která skrývají čokoládu, bonbony nebo drobné hračky či dárky, chtějí malí i velcí. Za zavřenými okénky adventních kalendářů City Calendar se ale skrývají nabídky různých podnikatelských subjektů ve formě dárkových poukazů – voucherů od lokálních dodavatelů.
City Calendar se chce zabydlet i na českém trhu a nabízí tak zajímavou příležitost pro jednoho až dva master- franšízové partnery, kteří by řídili rozvoj a expanzi značky v rámci České republiky. Zároveň bude jejich úkolem vybudovat síť jednotlivých franšízantů. „Master franšízový poplatek činí 70 000 EUR (asi 1 750 000 Kč) za celou Českou republiku,“ říká exkluzivní zástupce pro český trh Aleš Tulpa ze společnosti AVEX systems, který značku City Calendar na český trh přivádí. Profitovat přitom bude master-franšízový partner jak z vlastních prodejních aktivit těchto adventních kalendářů, tak z prodeje franšízových licencí a výnosů vybudované sítě franšízantů. Návratnost investice lze dle údajů franšízora očekávat již po první roce.
Začít lze i s jedním adventním kalendářem
Tvorbu, výrobu a distribuci v konkrétní lokalitě zajistí poskytovatel franšízy ve spolupráci s master-franšízantem. Hlavním úkolem franšízantů bude kontaktovat partnery, jejichž vouchery budou součástí kalendáře. V prvním roce mohou začít třeba jen s jedním kalendářem a v dalších letech jejich počet ve spádové oblasti postupně zvyšovat. Koncept City Calendar je vhodný pro města s 20 000 a více obyvateli.
Franšízanti i master-franšízant získají mimo jiné potřebné know-how, jehož součástí je propracovaný koncept marketingových aktivit na regionální i celostátní úrovni, finanční plánování, poradenství a controlling včetně modelového byznys plánu nebo IT systém.
Ačkoli by se mohlo zdát, že příprava adventních kalendářů je pouze sezónní záležitostí, opak je pravdou. Profitovat z podnikání s franšízou City Calendar lze po celý rok. Koncept je navíc postaven tak, že se hodí i jako vedlejší činnost či doplněk k jinému zaměstnání či studiu. Nejsou totiž potřeba žádné skladové prostory ani samostatná kancelář. Franšízant může pohodlně pracovat i z domova.

PŘEČTI ČLÁNKY

Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.