Adventní byznys ve franšíze
Adventní kalendáře jsou v českých domácnostech rok od roku populárnější. Otevírat okénka, která skrývají čokoládu, bonbony nebo drobné hračky či dárky, chtějí malí i velcí. Za zavřenými okénky adventních kalendářů City Calendar se ale skrývají nabídky různých podnikatelských subjektů ve formě dárkových poukazů – voucherů od lokálních dodavatelů.
City Calendar se chce zabydlet i na českém trhu a nabízí tak zajímavou příležitost pro jednoho až dva master- franšízové partnery, kteří by řídili rozvoj a expanzi značky v rámci České republiky. Zároveň bude jejich úkolem vybudovat síť jednotlivých franšízantů. „Master franšízový poplatek činí 70 000 EUR (asi 1 750 000 Kč) za celou Českou republiku,“ říká exkluzivní zástupce pro český trh Aleš Tulpa ze společnosti AVEX systems, který značku City Calendar na český trh přivádí. Profitovat přitom bude master-franšízový partner jak z vlastních prodejních aktivit těchto adventních kalendářů, tak z prodeje franšízových licencí a výnosů vybudované sítě franšízantů. Návratnost investice lze dle údajů franšízora očekávat již po první roce.
Začít lze i s jedním adventním kalendářem
Tvorbu, výrobu a distribuci v konkrétní lokalitě zajistí poskytovatel franšízy ve spolupráci s master-franšízantem. Hlavním úkolem franšízantů bude kontaktovat partnery, jejichž vouchery budou součástí kalendáře. V prvním roce mohou začít třeba jen s jedním kalendářem a v dalších letech jejich počet ve spádové oblasti postupně zvyšovat. Koncept City Calendar je vhodný pro města s 20 000 a více obyvateli.
Franšízanti i master-franšízant získají mimo jiné potřebné know-how, jehož součástí je propracovaný koncept marketingových aktivit na regionální i celostátní úrovni, finanční plánování, poradenství a controlling včetně modelového byznys plánu nebo IT systém.
Ačkoli by se mohlo zdát, že příprava adventních kalendářů je pouze sezónní záležitostí, opak je pravdou. Profitovat z podnikání s franšízou City Calendar lze po celý rok. Koncept je navíc postaven tak, že se hodí i jako vedlejší činnost či doplněk k jinému zaměstnání či studiu. Nejsou totiž potřeba žádné skladové prostory ani samostatná kancelář. Franšízant může pohodlně pracovat i z domova.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Nejčtenější

VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.