BoConcept - franšíza pro krásu domova
Decoland s.r.o. uzavřel s BoConcept a.s. tzv. masterfranšízovou smlouvu, kterou se společnost Decoland zavázala k zastupování, propagaci a rozvoji franšízových aktivit značky BoConcept v ČR. V souladu s uzavřenou smlouvou se pod vedením Decolandu již otevřely dvě franšízové prodejny BoConcept v Praze a Brně.
Tímto se i Česká republika zařadila do celosvětové prodejní sítě nábytku a doplňků značky BoConcept. Sortiment BoConcept ale současně najdete i v prodejnách Decolandu v rámci "shop in shop" prodeje.
Ing. Miloslav Kolařík pohovořil pro www.franchisingINFO.cz o tom, jak se pracuje s franšízou uvnitř vlastní prodejny.
„Velmi oceňuji perfektní marketing, na každou sezónu máme připraveny novinky a akce, již teď jsem v očekávání, co nového přineseme v září, těším se na nové produkty, trendy i promyšlené marketingové akce, které má BoConcept připraveny do nejmenšího detailu.“
Jak jste úspěšní v době krize a co je největší překážkou při franchisingovém podnikání?
Rok 2009 byl rokem nástupu krize v našem sektoru. My jsme propad v tržbách z důvodu krize nezaznamenali. Naše prodejny se pořád rozbíhají a tržby stále rostou. Překážka je stále jen jedna - nedostatečné kapitálové zázemí těch, kteří by chtěli a uměli provozovat prodejnu BoConcept. Neochota bank podporovat sektor s designovým nábytkem.
Jaký plánujete rozvoj v ČR v nejbližší době?
Chystáme otevřít jednu další vlastní pobočku V Praze, na levém břehu Vltavy, jakmile najdeme vhodný prostor. Pro nás je vhodná lokace moderní prostor s výlohami na rušné hlavní třídě s možností parkování, to bývá celkem problém.
Je těžké sehnat provozovatele franšízy?
Myslím, že ano. V našem oboru to chce zapálení pro design a finanční zdroje. (A pro design nejsou v dnešní době zapáleny ani banky.) Musím konstatovat, že u nás se prodává stabilně s mírným růstem i v době krize a to je velmi potěšující.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář