Hotelová síť Accor chce v Česku mohutně expandovat

Zatím se Accoru nepodařilo realizovat záměr otevřít v Praze jeho nejluxusnější hotel Sofitel, ale společnost od tohoto plánu neupustila.
Středa
20.10.2010
Francouzský hotelový řetězec Accor chce posílit přítomnost v Česku. Záměrem je zdvojnásobit svou síť, vsadil na franšízu a do roku 2015 stát jedničkou evropského trhu
 

Hotelový řetězec Accor plánuje posílit přítomnost v Česku. Záměrem francouzské společnosti je současnou síť ve střednědobém horizontu zdvojnásobit. Už počátkem příštího roku rozjede Accor pod svou značkou Mercure provoz nového hotelu v Ostravě. Další nové hotely jsou už na cestě.

V současné době totiž Accor intenzivně pracuje na rozšíření svých tuzemských aktivit prostřednictvím franšíz, už finalizují dohody o provozování první franšízy pod značkou Ibis v Olomouci.

Právě franšízy jsou momentálně strategickým cílem francouzské skupiny, která se v této formě hotelového byznysu chce do roku 2015 stát jedničkou evropského trhu. Franšízový program počítá s poskytováním odborných znalostí a přístupu k rezervační sítě Accor, zájem je hlavně o partnery pro provozování svých "ekonomických" značek typu Ibis.

Do Česka Accor vstoupil v roce 1998 a v současné době provozuje celkem sedm hotelů. Šest z nich je v Praze, kde se zatím francouzský řetězec soustředil hlavně na tzv. ekonomické hotely značky Ibis. Kromě nich řetězci v české metropoli patří i dva čtyřhvězdičkové hotely - Novotel a Century Old Town, který patří mezi její luxusnější hotelové značky. Mimo Prahu má Accor zatím pouze hotel Ibis v Plzni.

Hotelová síť Accoru je ve světě třetí největší. Společnost působí v 90 zemích a provozuje přes 4 100 hotelů. Hotelovým hostům se představuje pod rozsáhlou kolekcí značek - od nejluxusněšjích jako je Sofitel a Pullman až po levné Ibis, Formule 1 a nebo Motel 6. Právě hotely typu Ibis nebo Formule v ČR zatím vůbec nejsou, ve světě patří k levnému ubytování s pevnými standardy. Zejména v menších městech přežívají hotely z hlubokého socializmu a klienti se v nich ubytovávají jen proto, že nemají možnost výběru.

Podle Caillèra Accor letos na svém hospodaření pociťuje zlepšení evropské ekonomiky. Provozní zisk francouzské hotelové skupiny Accor se v pololetí více než zdvojnásobil na 154 milionů euro (3,8 miliardy Kč) z loňských srovnatelných 69 milionů eur. Růst podpořilo hlavně oživení zájmu o dražší hotely. Za celý letošní rok Accor očekává provozní zisk 370 milionů až 390 milionů euro. Loni provozní činil 236 milionů euro.

Podrobnosti vám sdělíme v redakci.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014