Jak vydělat v hotelových službách?

Ideální franšízant je majitel nebo provozovatel hotelu s větším počtem lůžek, kategorizace 3-4 hvězdiček, v České republice.
Pátek
05.11.2010
Nová nabídka Orea Hotels pro majitele hotelů a větších pensionů.
 

Orea hotels jsou na trhu od roku 1992, provozují 17 vlastních hotelů a prozatím 3 franšízové. Vzhledem k 20letým zkušenostem s řízením ubytovacích zařízení a širokým profesionálním a materiálním zázemím je nabídka spolupráce pochopitelná.

Dle vyjádření firmy, svoje dlouholeté zkušenosti zúročila a nabídla je franšízantům. Poskytla firemní know how a předepsané či doporučené standardy řetězce, implementaci obchodního konceptu, posílení subjektu na trhu prostřednictvím korporátní identity a odpovídající prostor na webových stránkách Orea Hotels.

„Důležitým a nejcennějším prvkem naší franšízy je používání centrálního rezervačního systému a intranetu s individuálním přístupem poskytujícího přehledné výstupy potřebné k úspěšnému plánování cenové politiky hotelu,“ říká Lucie Svobodová, manažerka pro franchisu Orea Hotels.

Kromě toho získá franšízový partner zvýhodněné pozice řetězce na internetových vyhledávačích, na zahraničních a domácích rezervačních serverech, portálech a na turisticky orientovaných globálních webech.

Výhodou franšízy je obvykle silný společný marketing. Orea Hotels nabízí využití klientských programů a služeb Call centra s bezplatným telefonním číslem, využití společné rozsáhlé databáze individuálních i firemních klientů, zprostředkovatelských agentur a cestovních kanceláří.

Součástí franšízy je přímá úspora finančních zdrojů formou optimalizace nákladů ze strany Orea Hotels. Neméně významnou součástí je zajištění dodavatelských cen za výhodných podmínek s možností využití množstevních slev pro celý řetězec.

„Největší překážkou přijetí potencionálního partnera do našeho řetězce je často kvalita samotného zařízení a úroveň a rozsah nabízených služeb. Orea Hotels zajišťuje ve svých hotelech vysokou kvalitu ubytování, služeb i stravování. V praxi často řešíme jako první krok vyrovnání úrovně ubytovacího zařízení v rámci standartů Orea Hotels", dodává Lucie Svobodová.

Provoz hotelů, restaurací a gastronomie je hra, podobná té divadelní, okouzlit hosta, vnést ho do děje, hýčkat i pobavit, zprostředkovat příjemné zážitky. V mnoha hotelích je cítit napětí a nezájem o hosta, dalo by se říct, že pro samé zajišťování provozu nezbývá na samotného hosta čas. Právě franšízový systém, který představuje pevná pravidla, plynulé zásobování, centrální rezervační systém, pomůže vytvořit čas na zmíněnou hru s hostem.

Více informací najdete v našem katalogu franšíz.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014