Podnikání se zálibou
RuckZuck je jednou z největších specializovaných sítí na evropském trhu diskontních prodejen se sortimentem podlah, dveří a příslušenství. Prostřednictvím franchisových i vlastních prodejen nabízí široký výběr z laminátových a dřevěných podlah, lišt, soklů, podkladových materiálů, dveří, zárubní a dalších potřeb. Součástí je také kompletní servis pro zákazníky od odborného poradenství, přes doručení zboží přímo k zákazníkovi až po profesionální instalaci zakoupených výrobků.
Společnost podniká zejména v zemích Východní Evropy - Slovensko, Maďarsko, Ukrajina, Rusko, Bělorusko, Litva, Lotyšsko, Estonsko - provozuje v nich 65 vlastních prodejen. Svoji 1. vlastní prodejnu otevřela také v Ostravě. V Polsku je všech jejích 114 provozoven založených na principu franchisingu.
Marlena Piecuch, manažerka exportu RuckZuck, vysvětluje výhody partnerství: „Tím, že se stanete naším franchisantem, získáte členství v dynamicky rostoucí síti diskontních řetězců, marketingovou a finanční podporu, přizpůsobení prodejního místa firemním standardům jako je označení budovy, výstavní expozice a vymalování fasády i interiéru.“ Součástí podpory pro začínající franchisanty je také reklamní balíček, který zahrnuje například jednotný firemní oděv, letáky, vizitky, hlavičkové papíry, katalogy a jiné.
Potřebnou počáteční investici na straně franchisantů tvoří náklady na přizpůsobení prodejny do standardů sítě a licenční poplatek ve výši 2 % maloobchodního obratu. „Naším partnerem se může stát každý, kdo má aspoň nějaké zkušenosti v obchodě, provozovnu na frekventovaném místě s možností parkování a vlastní finanční prostředky. Současně očekáváme angažovanost v prodeji,“ upřesňuje požadavky kladené při výběru franchisantů Marlena Piecuch.
Více informací získáte níže v katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář