Franšíza s romantikou
Paní Magda Šmídová - majitelka licence Šťěpský dvůr - provozuje prodejny s dekorativními bytovými předměty. Současně s tím nabízí podnikatelský koncept prodejen na principu franšízingu. V roce 2010 se umístila v celostátním kole na 3. místě v soutěži Živnostník roku 2010, kterou vyhlašují Hospodářské noviny společně se Zlatými stránkami.cz.
Podnikatelský příběh paní Šmídové začal v roce 1998, kdy se s manželem rozhodli přestavět zahradní část svého domu ve Vizovicích na prostory k podnikání. V roce 2002 manželé otevřeli 1. provozovnu Šťěpský dvůr, druhá prodejna pod stejným názvem následovala o dva roky později v Kroměříži. V současné chvíli se chystá otevření další prodejny ve Zlíně: „Naše obchody vyzařují emoce, zážitky a náladu, to vše do interiérů prostě patří,“ říká Magda Šmídová.
Zákazníci v prodejnách naleznou dekorační a užitkové předměty pro dům, byt a zahradu. Hlavní důraz je kladen na barevné kompozice, dekorativní a funkční charakter zboží. „Od dodavatelů vybíráme věci, které nevybočují z námi stanoveného romantického stylu, navozující útulný domov, pohodlí a zabydlenost,“ popisuje detaily paní Šmídová. Stálicí je také ucelený program dekorací v duchu městské elegance. U nádobí se předpokládá, že se bude používat v mikrovlnné troubě a myčce.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář