Luxusní podnikání
Franchisová značka Carré Blanc, která působí na trhu s s luxusním bytovým textilem, byla založena v roce 1982 a v roce 1991 poprvé expandovala z domovské Francie do zahraničí. V současnosti provozuje na 200 obchodů ve Francii a má dalších 50 obchodních zastoupení po celém světě. Od roku 2009 působí také v České republice s jednou prodejnou v Obchodním centru Letňany a e-shopem.
Držitelka master franchisové licence pro ČR a SR, Sabina Obluková, vysvětluje: „Česká republika je unikátním trhem, protože kultura péče o atmosféru domova je zde velmi rozvinutá, nicméně dostupnost kvalitního a moderního bytového textilu za přiměřené ceny je poměrně omezená. Protože chceme nabídnout tuto možnost skutečně široké populaci, hledáme partnery pro naše obchody zejména ve velkých městech. Cílem je otevřít v České republice další čtyři obchody, z toho dva v Praze a další dva mimo Prahu, a to v Brně a Ostravě, a jeden na Slovensku v Bratislavě.“
Dle vyjádření master franchisanty podpora pro franchisanty zaujímá know-how, marketingovou a propagační podporu, pokladní a objednávkový systém, podporu při otevírání prodejny a celou řadu dalších aktivit. Vstupní investice se skládá z licenčního poplatku v hodnotě 12.000 eur, vybavení prodejny ve výši 400 – 600 eur/m2 a 40.000 eur na první závoz zboží. Ideálními lokalitami, v nichž by měl být umístěn obchod o 40 – 60 m2 s výlohou pro prezentaci zboží, jsou nákupní centra a ulice s vysokou koncentrací osob.
Značka představuje nové kolekce dvakrát ročně. Pro nadcházející jarní a letní dny čerpali tvůrci nové kolekce inspiraci v sedmdesátých letech, v hippie období. Kolekce jsou plné výrazných barev a energie s převládající grafikou s urbanistickými a uměleckými prvky. Charakteristické pro nové kolekce povlečení, ručníků a dalšího bytového textilu Carré Blanc jsou přírodní materiály, řemeslné zpracování a jemné výšivky.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář