móda pro děti a dospělé
Mnoho výhod za málo peněz
Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.
TulecTrend chce šít Evropě
Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.
Za růst vděčíme franšízingu
Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.
Každý rok dvakrát tolik franšíz!
Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.
Levi’s zažil rekordní rok
Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.
Malá velikost, velký zákazník
Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.
V Česku LEGO stále láme rekordy
O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.
Franšíza, která obléká muže
Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.
LEGO. Značka, která má ego
Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.
Těm nejmenším na míru
Česká firma na výrobu a prodej kojeneckého oblečení Tulec Trend pomalu vstupuje do 25. roku existence s novými franšízami v ČR i SR.
Coccodrillo už má 15 franšíz
Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.
Výdělek díky dovolené
Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.
Poklad z centra fantazie
Že uspět s franšízami lze i v zahraničí, dokládá Modrý slon. Internetové knižní vydavatelství se připravuje na expanzi do dalších zemí.
Byznys a děti do nepohody
Značka dětského oblečení do každého počasí Skiby Kids umí díky e-shopu franšízantům vytipovat města, kde je o její nabídku zájem.
Franšíza složená ze stavebnic
Učební metodika Brick by Brick pochází z USA, v Česku a na Slovensku se jí věnuje 10 franšíz. Děti nově učí i natáčet animované LEGO filmy.
Bota jménem Tamaris
Nulové poplatky a kompletní prodejní know-how. To je kombinace, která Tamaris podle majitelů zviditelnila mezi zájemci o licenci.
Déjà Vu sílí na Slovensku
Franšízová síť second handů z Prahy rychle expanduje v sousední zemi, zájem o nové franšízy trvá i mezi českými podnikateli.
Dětská značka rychle roste
Franšízová síť TulecTrend se za poslední rok takřka zdvojnásobila. Během roku otevřela 5 nových prodejen s dětským textilem.
Obchod pro děti s šarmem
Franšízanti Coccodrillo nemusí nakupovat zboží na prodejnu, bezplatný mají i odvoz neprodaných kusů dětské konfekce.
Franšízanty si vybíráme pečlivě
O výhodách e-shopu pro franšízanty, i potížích při hledání vhodných kandidátů, hovořila majitelka firmy s dětským oblečením Skibi Kids Kateřina Princová.