móda pro děti a dospělé

móda pro děti a dospělé | 20.05.2024

Prádlo je v módě pořád

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

móda pro děti a dospělé | 29.05.2023

Franšíza v krajkách

Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.

móda pro děti a dospělé | 25.05.2023

Otevíráme obchod s oblečením pro děti

Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.

móda pro děti a dospělé | 30.01.2023

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

móda pro děti a dospělé | 23.01.2023

Byznys na tělo

Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2022

Módní byznys s franšízou

Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.

móda pro děti a dospělé | 26.09.2022

Franšíza ve svatebních šatech

Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

móda pro děti a dospělé | 02.05.2022

Franšíza ve spodním prádle

Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 28.03.2022

Zákazníci se do našich obchodů vrátili

„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

móda pro děti a dospělé | 07.03.2022

Tak trochu jiný módní byznys

Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.

móda pro děti a dospělé | 22.09.2021

Byznys zaměřený na děti

Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.

móda pro děti a dospělé | 06.09.2021

Byznys na míru

Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.

móda pro děti a dospělé | 07.07.2021

Šťastná sedmička pro franšízu

Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?

móda pro děti a dospělé | 14.12.2020

Rostoucí zájem o licence

Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.

móda pro děti a dospělé | 04.11.2020

Franšíza jako řešení krize?

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

móda pro děti a dospělé | 12.10.2020

Ardon se zaměřuje na franšízu

Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.

móda pro děti a dospělé | 26.06.2020

Vyděláváme peníze šitím na míru

Bulharská značka Brutale hledá v České republice franšízanty. Kolik peněz musí investovat do rozjetí svého módního byznysu?

móda pro děti a dospělé | 17.04.2020

Byznys zaměřený na děti

Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?

móda pro děti a dospělé | 13.03.2020

Nové franšízové trhy pro H&M

Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.

2
3
4
5
další  
posledni