OBCHOD

z domova | 18.03.2019

Coccodrillo zrychluje tempo

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

z domova | 25.02.2019

Ve znamení nového designu

O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.

z domova | 20.02.2019

Letos 15 nových prodejen

Dobré organizační schopnosti, obchodní duch a chuť do práce. To jsou vlastnosti, které u zájemců o franšízu hledá vedení sítě Traficon.

moje franšíza | 18.02.2019

Kvalitní tým je základ úspěchu

Svou poradnu sítě Svět zdraví Jitka Pavková „zdědila“ po svém bývalém spolužákovi. Dnes je jednou z nejúspěšnějších franšízantů působících v menších městech.

z domova | 11.02.2019

Nové trhy i programy

Franšíza Fitness Food Menu zavedla hned několika novinek. Týkají se domácího trhu i zahraniční expanze.

rozhovor týdne | 11.02.2019

Letos poroste síť Solodoor rychleji

Jsme rádi, když zájem o otevření franšízové prodejny má podnikatel, který se chce na jejím chodu aktivně podílet, říká Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum.

z domova | 08.02.2019

Originalita prodává

Obchody s módní značkou Cipo & Baxx se hodí jak do měst, tak do nákupních center. Kdo se může stát jejich franšízantem?

z domova | 28.01.2019

Návrat legendární značky

Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.

ze světa | 21.01.2019

Zisk za nehty

Láká vás podnikání v oblasti prodeje nehtové kosmetiky? Šanci vstoupit do tohoto byznysu nyní nabízí franšízová síť Semilac.

z domova | 19.12.2018

Úspěch díky kvalitě a tradici

Produkty co nejblíže ke koncovým zákazníkům. Takový je cíl společnosti Solodoor. Pomoci jí mají i franšízanti.

rozhovor týdne | 17.12.2018

Naši franšízanti čaj milují

Úspěch franšízantů je nezbytný pro úspěch celé společnosti, říká Alexander Mehnert, generální ředitel TeaGschwendner. Obchody s čajem této značky chce rozšířit i v Česku.

z domova | 10.12.2018

Franšízy s topnými foliemi v každém kraji

Nízké pořizovací i provozní náklady jsou výhodami konceptu Maxeco. Na trh přinesl inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální tepelné folie.

ze světa | 28.11.2018

Franšíza s francouzským šarmem

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

z domova | 26.11.2018

Křehký byznys s krásou

Mobilní prodejny v každém okresním městě s více než 50 tisíci obyvateli, to je plán konceptu Gold Crystal Outlet. Kdo se může stát franšízantem?

rozhovor týdne | 26.11.2018

U franšízantů hledáme zodpovědnost a pečlivost

V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.

z domova | 21.11.2018

Módní franšíza

Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.

z domova | 12.11.2018

Skibi Kids vstupuje do regionů

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

z domova | 02.11.2018

Kvalita střídá kvantitu

Podnikání zaměřené na děti se daří. Důkazem je i franšíza Tulec Trend. Ta v poslední době eviduje více kvalitních zájemců o licence než dříve.

z domova | 31.10.2018

Na špičce online byznysu

Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.

2
3
4
5
další  
posledni