OBCHOD

ze světa | 21.01.2019

Zisk za nehty

Láká vás podnikání v oblasti prodeje nehtové kosmetiky? Šanci vstoupit do tohoto byznysu nyní nabízí franšízová síť Semilac.

Láká vás podnikání v oblasti prodeje nehtové kosmetiky? Šanci vstoupit do tohoto byznysu nyní nabízí franšízová síť Semilac.

z domova | 10.12.2018

Franšízy s topnými foliemi v každém kraji

Nízké pořizovací i provozní náklady jsou výhodami konceptu Maxeco. Na trh přinesl inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální tepelné folie.

ze světa | 28.11.2018

Franšíza s francouzským šarmem

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

z domova | 26.11.2018

Křehký byznys s krásou

Mobilní prodejny v každém okresním městě s více než 50 tisíci obyvateli, to je plán konceptu Gold Crystal Outlet. Kdo se může stát franšízantem?

rozhovor týdne | 26.11.2018

U franšízantů hledáme zodpovědnost a pečlivost

V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.

z domova | 21.11.2018

Módní franšíza

Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.

z domova | 12.11.2018

Skibi Kids vstupuje do regionů

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

z domova | 02.11.2018

Kvalita střídá kvantitu

Podnikání zaměřené na děti se daří. Důkazem je i franšíza Tulec Trend. Ta v poslední době eviduje více kvalitních zájemců o licence než dříve.

z domova | 31.10.2018

Na špičce online byznysu

Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.

z domova | 29.10.2018

Kila dolů, zisky nahoru

Zodpovědnost, profesionální přístup, podnikavost a týmovost – to jsou vlastnosti, které u svých franšízantů hledá koncept It´s my life!.

moje franšíza | 24.10.2018

Ze zákaznice podnikatelkou

Okolo prodejny Yves Rocher v pražském OC Chodov chodila Naďa Sovová každý den do své kanceláře. Spolupráce s touto franšízou ji zlákala natolik, že dnes je majitelkou dvou obchodů.

z domova | 22.10.2018

Oxalis vstoupil s franšízou na Slovensko

Tuzemská síť obchodů s čajem a kávou zahájila expanzi za hranice Česka. Na domácím trhu je stále prostor pro 80 poboček.

rozhovor týdne | 01.10.2018

Z 0 na 100 za 10 let

Řada našich franšízantů přišla z korporátního prostředí, na spolupráci s námi oceňují přátelský a otevřený přístup, říká Jan Gonda, master-franšízant sítě výživových poraden Naturhouse pro ČR a SR.

z domova | 24.09.2018

Chuť podnikat rozhoduje

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

rozhovor týdne | 17.09.2018

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

moje franšíza | 11.09.2018

První a úspěšní

Už 10 let podniká Robert Smetana se svou manželkou s franšízovým konceptem Naturhouse. Byl historicky prvním franšízantem, který získal licenci této sítě výživových poraden.

z domova | 10.09.2018

Sklizeno a Fruitisimo pohromadě

Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.

rozhovor týdne | 03.09.2018

Černé zlato ve franšíze

Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.

rozhovor týdne | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

2
3
4
5
další  
posledni