OBCHOD

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

bydlení a domácnost | 22.07.2019

U franšízantů hledáme obchodního ducha

V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

kosmetika | 10.07.2019

Sázka na hybrid

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

lékárny a zdraví | 01.07.2019

Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor

Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.

bydlení a domácnost | 26.06.2019

Dveře byznysu dokořán

Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

kosmetika | 27.05.2019

Franšíza pro profíky i začátečníky

„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

bydlení a domácnost | 22.05.2019

Rebranding a franšíza

Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

lékárny a zdraví | 13.05.2019

150 poboček jako cíl

V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

móda pro děti a dospělé | 06.05.2019

Franšíza na tělo

Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

kosmetika | 06.05.2019

Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu

Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním, říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.

móda pro děti a dospělé | 03.05.2019

Móda pro profesionály

Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

obchod - různé | 26.04.2019

Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.

kosmetika | 24.04.2019

Tradice a spolupráce

Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

lékárny a zdraví | 15.04.2019

Zisk v krabičkách

Zajímá vás podnikání o oblasti zdravého stravování? Co takhle franšíza Body Chief s očekávanou návratností investice okolo 12 měsíců? Pro český trh hledá dva franšízanty.

bydlení a domácnost | 03.04.2019

Blíž zákazníkům díky franšíze

Rostoucí poptávka vede českého výrobce vchodových dveří a garážové a stínící techniky Lomax k dalšímu rozšiřování franšízové sítě. Jaké franšízanty hledá?

móda pro děti a dospělé | 27.03.2019

Móda z Německa pro pány i dámy

Láká vás podnikání v módní branži a hledáte neokoukané značky, se kterými byste svůj byznys spojili? Co třeba Camp David & Soccx? Jsou novinkou v Katalogu franšíz.

2
3
4
5
další  
posledni