OBCHOD
![](https://img.franchising.pl/cz/98c/470/img_7119-1.jpeg)
Vůně úspěchu ve franšízingu
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
![](https://img.franchising.pl/pl/0ef/56e/aleksandra_sobotkossss.jpg)
Prádlo je v módě pořád
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
![](https://img.franchising.pl/cz/5a5/4d4/otherm_p_erov_1-1.jpg)
Otherm sází na franšízing
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
![](https://img.franchising.pl/cz/9a9/d49/elegant-1.jpeg)
Coccodrillo učí děti vyniknout v davu
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
![](https://img.franchising.pl/cz/e20/bf5/c01513b4-bca6-491f-a8ef-eba30d202344.jpg)
Trh s konopnými produkty roste
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
![](https://img.franchising.pl/cz/663/c26/44742093_2124040300953143_8327766992228450304_o-1.jpg)
Ve stavebnictví má tradice značky smysl
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
![](https://img.franchising.pl/cz/306/fc0/5q8a1256.jpg)
Ardon se nosí už 20 let
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
![](https://img.franchising.pl/cz/a75/e25/20230301_102455_1_-1.jpg)
Byznys „do ruky“
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
![](https://img.franchising.pl/cz/578/640/6b58b3ba-d9f4-49f3-9593-5c3b170edfd1.jpg)
Byznys věrný jako pes
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
![](https://img.franchising.pl/cz/d9c/14d/02-1.jpg)
Byznys non-stop
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
![](https://img.franchising.pl/cz/682/5d0/a7dsc_8024-1.jpg)
Jak otevřít dveře k úspěchu
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
![](https://img.franchising.pl/cz/a9e/b98/312608492_551998486929859_1162703029613614991_n.jpg)
Dnipro-M osloví profesionály i kutily
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
![](https://img.franchising.pl/cz/a7e/d6e/relay_49903_malostranska_02a-1.jpg)
Profesionální „trafika“ je stále in
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
![](https://img.franchising.pl/cz/6d4/d79/img-82-1.jpg)
Oxalis letos zdolá 300 milionů tržeb
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
![](https://img.franchising.pl/cz/128/c16/fiteat_krabic_ky_-_nove_-12-1.png)
Gastroranšíza i pro začátečníky
Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.
![](https://img.franchising.pl/cz/e20/bf5/c01513b4-bca6-491f-a8ef-eba30d202344.jpg)
Franšíza Cbweed je flexibilní
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
![](https://img.franchising.pl/cz/316/518/exterier_03-1.png)
Dřevostavby jako cesta k úspěchu
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
![](https://img.franchising.pl/cz/b8c/e18/adamek_440.png)
Franšíza nejen pro pekaře
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
![](https://img.franchising.pl/pl/b29/420/esotiq_-_wnetrza_witrynas.jpg)
Franšíza v krajkách
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
![](https://img.franchising.pl/cz/02d/7c0/coccodrillo_kids__440.jpg)
Otevíráme obchod s oblečením pro děti
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
![](https://img.franchising.pl/cz/855/fdb/lomax_vyroba_118_2000.jpg)
Návrat investice do půl roku
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.