OBCHOD

móda pro děti a dospělé | 13.03.2020

Nové franšízové trhy pro H&M

Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.

Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.

lékárny a zdraví | 19.02.2020

Franšízy z „vlastních“ zdrojů

Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

kosmetika | 10.02.2020

Franšíza s dobrou pověstí

Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

lékárny a zdraví | 05.02.2020

Nová značka, nový byznys

Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

lékárny a zdraví | 29.01.2020

Nové služby vydělávají i franšízantům

Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.

potraviny a tabák | 27.01.2020

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy

K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

potraviny a tabák | 20.01.2020

Před konkurencí si budujeme náskok

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

bydlení a domácnost | 13.01.2020

Rostoucí prodeje franšízantů

V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.

lékárny a zdraví | 18.12.2019

Byznys v krabičce

Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?

móda pro děti a dospělé | 25.11.2019

Podnikání šité na míru

Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.

kosmetika | 22.11.2019

Pestrobarevný byznys

Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.

móda pro děti a dospělé | 21.10.2019

Úspěch díky jedinečnosti

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2019

Příležitost pro menší města

Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.

móda pro děti a dospělé | 23.09.2019

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti

„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

kosmetika | 02.09.2019

Nová místa pro obchody si pečlivě vybíráme

„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

potraviny a tabák | 29.07.2019

Funkčnost konceptu jsme sami otestovali

Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

bydlení a domácnost | 22.07.2019

U franšízantů hledáme obchodního ducha

V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

kosmetika | 10.07.2019

Sázka na hybrid

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

2
3
4
5
další  
posledni