OBCHOD

kosmetika | 10.07.2019

Sázka na hybrid

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

kosmetika | 27.05.2019

Franšíza pro profíky i začátečníky

„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

bydlení a domácnost | 22.05.2019

Rebranding a franšíza

Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

lékárny a zdraví | 13.05.2019

150 poboček jako cíl

V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

móda pro děti a dospělé | 06.05.2019

Franšíza na tělo

Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

kosmetika | 06.05.2019

Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu

Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním, říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.

móda pro děti a dospělé | 03.05.2019

Móda pro profesionály

Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

obchod - různé | 26.04.2019

Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.

kosmetika | 24.04.2019

Tradice a spolupráce

Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

lékárny a zdraví | 15.04.2019

Zisk v krabičkách

Zajímá vás podnikání o oblasti zdravého stravování? Co takhle franšíza Body Chief s očekávanou návratností investice okolo 12 měsíců? Pro český trh hledá dva franšízanty.

bydlení a domácnost | 03.04.2019

Blíž zákazníkům díky franšíze

Rostoucí poptávka vede českého výrobce vchodových dveří a garážové a stínící techniky Lomax k dalšímu rozšiřování franšízové sítě. Jaké franšízanty hledá?

móda pro děti a dospělé | 27.03.2019

Móda z Německa pro pány i dámy

Láká vás podnikání v módní branži a hledáte neokoukané značky, se kterými byste svůj byznys spojili? Co třeba Camp David & Soccx? Jsou novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 18.03.2019

Coccodrillo zrychluje tempo

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

móda pro děti a dospělé | 04.03.2019

Neusilujeme o rychlý růst, chceme funkční model

Síť obchodů s dětským oblečením Skibi Kids letos v Praze otevře svůj vlajkový obchod. V rozhovoru to prozradila Kateřina Princová, spolumajitelka značky.

potraviny a tabák | 27.02.2019

Sklizeno chce více

Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.

potraviny a tabák | 25.02.2019

Ve znamení nového designu

O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.

2
3
4
5
další  
posledni