OBCHOD

móda pro děti a dospělé | 21.10.2019

Úspěch díky jedinečnosti

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

kosmetika | 02.09.2019

Nová místa pro obchody si pečlivě vybíráme

„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

potraviny a tabák | 29.07.2019

Funkčnost konceptu jsme sami otestovali

Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

bydlení a domácnost | 22.07.2019

U franšízantů hledáme obchodního ducha

V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

kosmetika | 10.07.2019

Sázka na hybrid

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

lékárny a zdraví | 01.07.2019

Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor

Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.

bydlení a domácnost | 26.06.2019

Dveře byznysu dokořán

Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

kosmetika | 27.05.2019

Franšíza pro profíky i začátečníky

„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

bydlení a domácnost | 22.05.2019

Rebranding a franšíza

Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

lékárny a zdraví | 13.05.2019

150 poboček jako cíl

V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

móda pro děti a dospělé | 06.05.2019

Franšíza na tělo

Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

kosmetika | 06.05.2019

Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu

„Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním, říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.

móda pro děti a dospělé | 03.05.2019

Móda pro profesionály

Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

obchod - různé | 26.04.2019

Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.

kosmetika | 24.04.2019

Tradice a spolupráce

Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

2
3
4
5
další  
posledni