OBCHOD

potraviny a tabák | 13.03.2023

Byznys i pro malé podnikatele

„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

kosmetika a drogerie | 13.02.2023

Zisk pro franšízanty i v nelehké době

„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.

bydlení a domácnost | 30.01.2023

Franšízy (nejen) pro řemeslníky

Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

móda pro děti a dospělé | 30.01.2023

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

móda pro děti a dospělé | 23.01.2023

Byznys na tělo

Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.

potraviny a tabák | 12.12.2022

Rok ve znamení modernizace

Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?

potraviny a tabák | 05.12.2022

Všechna krajská města máme pokrytá

„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.

potraviny a tabák | 28.11.2022

Do konce roku 8 nových trafik

Řetězec prodejen tisku a tabáku Traficon uzavře letošek s bilancí 17 nových poboček a 6 zrekonstruovaných a modernizovaných.

potraviny a tabák | 05.10.2022

Vlastní trafika bez investice

Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?

móda pro děti a dospělé | 30.09.2022

Módní byznys s franšízou

Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.

móda pro děti a dospělé | 26.09.2022

Franšíza ve svatebních šatech

Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

bydlení a domácnost | 21.09.2022

7 let ve franšíze

K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?

potraviny a tabák | 05.09.2022

Sklizeno se připravuje na expanzi

„Ekonomická nejistota a výkyvy znamenají zvýšený zájem o franšízy sítě Sklizeno, zejména mezi zaměstnanci," prozrazuje její výkonný ředitel Aleš Kotěra.

kosmetika a drogerie | 30.05.2022

Franšíza s velkými ambicemi

Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.

obchod - různé | 25.05.2022

Franšízanti profitují i z e-shopu

Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.

potraviny a tabák | 23.05.2022

Otevíráme franšízový obchod Sklizeno

Obliba kvalitních a regionálních potravin mezi českými zákazníky stále stoupá. Neváhají si za ně připlatit.

potraviny a tabák | 11.05.2022

Rostoucí zájem o licence

Síť prodejen Traficon má pro letošek ambiciozní plány ohledně dalšího rozšiřování. Kdo se může stát jejím obchodním partnerem?

potraviny a tabák | 04.05.2022

Náš chléb míří do větších i menších měst

Franšízová síť Náš chléb vaše pekárna se rozrůstá. Při expanzi se zaměřuje zejména na vhodné prostory a lokalitu.

móda pro děti a dospělé | 02.05.2022

Franšíza ve spodním prádle

Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

2
3
4
5
další  
posledni