móda pro děti a dospělé

móda pro děti a dospělé | 12.03.2018

Každý rok dvakrát tolik franšíz!

Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.

móda pro děti a dospělé | 28.02.2018

Levi’s zažil rekordní rok

Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.

móda pro děti a dospělé | 25.01.2018

Malá velikost, velký zákazník

Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.

móda pro děti a dospělé | 15.01.2018

V Česku LEGO stále láme rekordy

O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.

móda pro děti a dospělé | 23.11.2017

Franšíza, která obléká muže

Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.

móda pro děti a dospělé | 15.11.2017

LEGO. Značka, která má ego

Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.

móda pro děti a dospělé | 20.09.2017

Těm nejmenším na míru

Česká firma na výrobu a prodej kojeneckého oblečení Tulec Trend pomalu vstupuje do 25. roku existence s novými franšízami v ČR i SR.

móda pro děti a dospělé | 29.08.2017

Coccodrillo už má 15 franšíz

Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.

móda pro děti a dospělé | 02.08.2017

Výdělek díky dovolené

Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.

móda pro děti a dospělé | 04.07.2017

Poklad z centra fantazie

Že uspět s franšízami lze i v zahraničí, dokládá Modrý slon. Internetové knižní vydavatelství se připravuje na expanzi do dalších zemí.

móda pro děti a dospělé | 30.06.2017

Byznys a děti do nepohody

Značka dětského oblečení do každého počasí Skiby Kids umí díky e-shopu franšízantům vytipovat města, kde je o její nabídku zájem.

móda pro děti a dospělé | 09.06.2017

Franšíza složená ze stavebnic

Učební metodika Brick by Brick pochází z USA, v Česku a na Slovensku se jí věnuje 10 franšíz. Děti nově učí i natáčet animované LEGO filmy.

móda pro děti a dospělé | 18.05.2017

Bota jménem Tamaris

Nulové poplatky a kompletní prodejní know-how. To je kombinace, která Tamaris podle majitelů zviditelnila mezi zájemci o licenci.

móda pro děti a dospělé | 05.05.2017

Déjà Vu sílí na Slovensku

Franšízová síť second handů z Prahy rychle expanduje v sousední zemi, zájem o nové franšízy trvá i mezi českými podnikateli.

móda pro děti a dospělé | 02.05.2017

Dětská značka rychle roste

Franšízová síť TulecTrend se za poslední rok takřka zdvojnásobila. Během roku otevřela 5 nových prodejen s dětským textilem.

móda pro děti a dospělé | 03.04.2017

Obchod pro děti s šarmem

Franšízanti Coccodrillo nemusí nakupovat zboží na prodejnu, bezplatný mají i odvoz neprodaných kusů dětské konfekce.

móda pro děti a dospělé | 27.03.2017

Franšízanty si vybíráme pečlivě

O výhodách e-shopu pro franšízanty, i potížích při hledání vhodných kandidátů, hovořila majitelka firmy s dětským oblečením Skibi Kids Kateřina Princová.

móda pro děti a dospělé | 10.03.2017

Nejsilnější značka? LEGO

Výrobce hraček LEGO byl pro letošek jmenován nejrychleji rostoucí značkou světa. Druhý zůstal Google, třetí skončila firma Nike.

móda pro děti a dospělé | 08.03.2017

Benetton chystá proměnu

Italská módní značka plánuje novou expanzi. Součástí změn ve franšízové síti bude propojení kamenných obchodů s e-shopem.

móda pro děti a dospělé | 21.02.2017

Jedinečnost z druhé ruky

Žádné podnikání není jednoduché, provozovat second hand však podle majitele franšízové sítě Déjà Vu boutique zvládne i zájemce světem obchodu zcela nedotčený.

1
2
4
5
další  
posledni