móda pro děti a dospělé
![](https://img.franchising.pl/cz/c24/2a5/tulec.png)
TulecTrend chce šít Evropě
Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.
![](https://img.franchising.pl/pl/d00/811/marek-czupryna-z.jpg)
Za růst vděčíme franšízingu
Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.
![](https://img.franchising.pl/cz/303/ee3/diamantovamm.png)
Každý rok dvakrát tolik franšíz!
Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.
![](https://img.franchising.pl/cz/5d5/e19/levi_s_kalhoty330.jpg)
Levi’s zažil rekordní rok
Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.
![](/img-blank/blank_220_1.jpg)
Malá velikost, velký zákazník
Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.
![](https://img.franchising.pl/cz/364/3d5/legowear_jan_kova_330.png)
V Česku LEGO stále láme rekordy
O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.
![](https://img.franchising.pl/cz/7fc/37a/repablo_obchod_330.png)
Franšíza, která obléká muže
Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.
![](https://img.franchising.pl/cz/a82/81b/legowear.png)
LEGO. Značka, která má ego
Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.
![](https://img.franchising.pl/cz/3a0/ca7/tulectrend_330.png)
Těm nejmenším na míru
Česká firma na výrobu a prodej kojeneckého oblečení Tulec Trend pomalu vstupuje do 25. roku existence s novými franšízami v ČR i SR.
![](https://img.franchising.pl/cz/486/4f0/coccodrillo_dite.jpg)
Coccodrillo už má 15 franšíz
Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.
![](https://img.franchising.pl/cz/949/a60/regatta_330.png)
Výdělek díky dovolené
Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.
![](https://img.franchising.pl/cz/5b8/4c1/slon.png)
Poklad z centra fantazie
Že uspět s franšízami lze i v zahraničí, dokládá Modrý slon. Internetové knižní vydavatelství se připravuje na expanzi do dalších zemí.
![](https://img.franchising.pl/cz/132/60b/skibi_330-1.png)
Byznys a děti do nepohody
Značka dětského oblečení do každého počasí Skiby Kids umí díky e-shopu franšízantům vytipovat města, kde je o její nabídku zájem.
![](https://img.franchising.pl/cz/5af/9f6/brick_330.png)
Franšíza složená ze stavebnic
Učební metodika Brick by Brick pochází z USA, v Česku a na Slovensku se jí věnuje 10 franšíz. Děti nově učí i natáčet animované LEGO filmy.
![](https://img.franchising.pl/cz/e51/334/tamaris_bota_330.png)
Bota jménem Tamaris
Nulové poplatky a kompletní prodejní know-how. To je kombinace, která Tamaris podle majitelů zviditelnila mezi zájemci o licenci.
![](https://img.franchising.pl/cz/924/ffd/dejavu.jpg)
Déjà Vu sílí na Slovensku
Franšízová síť second handů z Prahy rychle expanduje v sousední zemi, zájem o nové franšízy trvá i mezi českými podnikateli.
![](https://img.franchising.pl/cz/65c/93c/tulec_330.png)
Dětská značka rychle roste
Franšízová síť TulecTrend se za poslední rok takřka zdvojnásobila. Během roku otevřela 5 nových prodejen s dětským textilem.
![](https://img.franchising.pl/cz/697/50b/coccodrillo_dite.jpg)
Obchod pro děti s šarmem
Franšízanti Coccodrillo nemusí nakupovat zboží na prodejnu, bezplatný mají i odvoz neprodaných kusů dětské konfekce.
![](https://img.franchising.pl/cz/72d/538/skibyvstup.jpg)
Franšízanty si vybíráme pečlivě
O výhodách e-shopu pro franšízanty, i potížích při hledání vhodných kandidátů, hovořila majitelka firmy s dětským oblečením Skibi Kids Kateřina Princová.
![](https://img.franchising.pl/cz/051/af1/empire_lego_chlapec_330.png)
Nejsilnější značka? LEGO
Výrobce hraček LEGO byl pro letošek jmenován nejrychleji rostoucí značkou světa. Druhý zůstal Google, třetí skončila firma Nike.