móda pro děti a dospělé

móda pro děti a dospělé | 10.03.2017

Nejsilnější značka? LEGO

Výrobce hraček LEGO byl pro letošek jmenován nejrychleji rostoucí značkou světa. Druhý zůstal Google, třetí skončila firma Nike.

móda pro děti a dospělé | 08.03.2017

Benetton chystá proměnu

Italská módní značka plánuje novou expanzi. Součástí změn ve franšízové síti bude propojení kamenných obchodů s e-shopem.

móda pro děti a dospělé | 21.02.2017

Jedinečnost z druhé ruky

Žádné podnikání není jednoduché, provozovat second hand však podle majitele franšízové sítě Déjà Vu boutique zvládne i zájemce světem obchodu zcela nedotčený.

móda pro děti a dospělé | 06.02.2017

Škola hrou s kostičkami

Bricks4Kidz využívá LEGO ke vzdělávání dětí ve stavebnictví či vědě. Franšízu můžete provozovat i 30 hodin týdně u sebe doma.

móda pro děti a dospělé | 01.02.2017

Výjimečné děti z LEGO světa

Shop in shop koncepty má v plánu letos rozvíjet prodejce dětského oblečení LEGO wear. Formu spolupráce s populární značkou si partneři určují sami.

móda pro děti a dospělé | 30.01.2017

Krása, která prodává

Franšízanti obchodů s obuví Tamaris se učí jak zboží vystavit a rychle prodat. V módním byznysu je krásná výloha zárukou úspěchu.

móda pro děti a dospělé | 16.01.2017

Správný podnikatel není nikdy spokojen

Po úspěchu na tuzemském trhu se koncept Tulec Trend rozšiřuje na Slovensko. O plánech nejen v zahraničí hovořil majitel firmy na výrobu dětského oblečení Tomáš Tulec.

móda pro děti a dospělé | 01.01.2017

Mít v podnikání celé své srdce

Studovala ekonomii, přivydělávala si výukou angličtiny. Dětem dala nakonec Martina Pohanková přednost před financemi, a začala podnikat s Helen Doron.

móda pro děti a dospělé | 06.12.2016

Byznys s dětským zbožím

Podnikatelé mají příležitost otevřít si vlastní obchod s oblečením a doplňky pro děti pod značkou 5.10.15. Celková investice se pohybuje okolo 300 tisíc korun.

móda pro děti a dospělé | 25.11.2016

Imaginarium v Česku

Společnost DELANDIA CZ přivádí mezinárodně oceňovanou franšízu na tuzemský trh. Otevírá první obchod v Praze na Chodově.

móda pro děti a dospělé | 10.11.2016

Marks & Spencer opouští trhy

Známá britská oděvní značka vydala překvapivé prohlášení o rušení vlastních obchodů. Může za to nevyužívání franšízové spolupráce?

móda pro děti a dospělé | 08.11.2016

Licence na dětské zboží

Prodejce kvalitního dětského oblečení a vybavení Skibi Kids se chce rozšiřovat prostřednictvím franšízových obchodů. V první fázi míří do krajských měst.

móda pro děti a dospělé | 12.10.2016

Byznys tři v jednom

Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors nabízí Česku licence. Míří do měst nad 50 tisíc obyvatel.

móda pro děti a dospělé | 19.09.2016

Dětská móda vydělává

LEGO Wear omezuje on-line distribuci a podporuje prodej formou shop-in shop s plným sortimentem svých značek.

móda pro děti a dospělé | 19.09.2016

Chceme oslovit i obchodníky s textilem

Obchodní ředitelka Iva Macháčková, zastupující obuvnickou značku Tamaris, popisuje plány na další rozvoj a nově otevřený obchod v pražském NC Palladium.

móda pro děti a dospělé | 09.09.2016

Sportem k byznysu

Kromě rozvoje vlastní a franšízové sítě navrhuje Alpine Pro sportovní oblečení pro české olympioniky. S Českým Olympijským výborem spolupracuje již sedm let.

móda pro děti a dospělé | 22.08.2016

Rozhodující slovo má vždy franšízant

Formu nejintenzivnějšího marketingu za dobu působení značky Repablo a další novinky popsal majitel firmy Petr Macháč.

móda pro děti a dospělé | 09.08.2016

Forever 21 v Česku

Americká franšíza specializující se na prodej módy dle nejnovějších trendů míří na tuzemský trh. První obchod plánuje otevřít ještě tento rok.

móda pro děti a dospělé | 08.08.2016

Dětské zboží vydělává

Českému maloobchodnímu prodejci Tulec Trend se podařilo otevřít tři franšízové obchody v průběhu šesti měsíců. Franšízanti nejvíc vydělají na kojeneckém textilu.

móda pro děti a dospělé | 08.06.2016

Nakročeno k úspěchu

Značka dámských bot Tamaris míří do měst nad 50 tisíc obyvatel. Expandovat chce prostřednictvím obchodů shop-in-shop.

  první
  předchozí
2
3
5
6
další  
posledni