móda pro děti a dospělé
Nejsilnější značka? LEGO
Výrobce hraček LEGO byl pro letošek jmenován nejrychleji rostoucí značkou světa. Druhý zůstal Google, třetí skončila firma Nike.
Benetton chystá proměnu
Italská módní značka plánuje novou expanzi. Součástí změn ve franšízové síti bude propojení kamenných obchodů s e-shopem.
Jedinečnost z druhé ruky
Žádné podnikání není jednoduché, provozovat second hand však podle majitele franšízové sítě Déjà Vu boutique zvládne i zájemce světem obchodu zcela nedotčený.
Škola hrou s kostičkami
Bricks4Kidz využívá LEGO ke vzdělávání dětí ve stavebnictví či vědě. Franšízu můžete provozovat i 30 hodin týdně u sebe doma.
Výjimečné děti z LEGO světa
Shop in shop koncepty má v plánu letos rozvíjet prodejce dětského oblečení LEGO wear. Formu spolupráce s populární značkou si partneři určují sami.
Krása, která prodává
Franšízanti obchodů s obuví Tamaris se učí jak zboží vystavit a rychle prodat. V módním byznysu je krásná výloha zárukou úspěchu.
Správný podnikatel není nikdy spokojen
Po úspěchu na tuzemském trhu se koncept Tulec Trend rozšiřuje na Slovensko. O plánech nejen v zahraničí hovořil majitel firmy na výrobu dětského oblečení Tomáš Tulec.
Mít v podnikání celé své srdce
Studovala ekonomii, přivydělávala si výukou angličtiny. Dětem dala nakonec Martina Pohanková přednost před financemi, a začala podnikat s Helen Doron.
Byznys s dětským zbožím
Podnikatelé mají příležitost otevřít si vlastní obchod s oblečením a doplňky pro děti pod značkou 5.10.15. Celková investice se pohybuje okolo 300 tisíc korun.
Imaginarium v Česku
Společnost DELANDIA CZ přivádí mezinárodně oceňovanou franšízu na tuzemský trh. Otevírá první obchod v Praze na Chodově.
Marks & Spencer opouští trhy
Známá britská oděvní značka vydala překvapivé prohlášení o rušení vlastních obchodů. Může za to nevyužívání franšízové spolupráce?
Licence na dětské zboží
Prodejce kvalitního dětského oblečení a vybavení Skibi Kids se chce rozšiřovat prostřednictvím franšízových obchodů. V první fázi míří do krajských měst.
Byznys tři v jednom
Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors nabízí Česku licence. Míří do měst nad 50 tisíc obyvatel.
Dětská móda vydělává
LEGO Wear omezuje on-line distribuci a podporuje prodej formou shop-in shop s plným sortimentem svých značek.
Chceme oslovit i obchodníky s textilem
Obchodní ředitelka Iva Macháčková, zastupující obuvnickou značku Tamaris, popisuje plány na další rozvoj a nově otevřený obchod v pražském NC Palladium.
Sportem k byznysu
Kromě rozvoje vlastní a franšízové sítě navrhuje Alpine Pro sportovní oblečení pro české olympioniky. S Českým Olympijským výborem spolupracuje již sedm let.
Rozhodující slovo má vždy franšízant
Formu nejintenzivnějšího marketingu za dobu působení značky Repablo a další novinky popsal majitel firmy Petr Macháč.
Forever 21 v Česku
Americká franšíza specializující se na prodej módy dle nejnovějších trendů míří na tuzemský trh. První obchod plánuje otevřít ještě tento rok.
Dětské zboží vydělává
Českému maloobchodnímu prodejci Tulec Trend se podařilo otevřít tři franšízové obchody v průběhu šesti měsíců. Franšízanti nejvíc vydělají na kojeneckém textilu.
Nakročeno k úspěchu
Značka dámských bot Tamaris míří do měst nad 50 tisíc obyvatel. Expandovat chce prostřednictvím obchodů shop-in-shop.