rozdělení trhu

reality a správa nemovitostí | 23.06.2025

Začít jde i bez praxe

„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.

„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.

potraviny a tabák | 09.06.2025

Z Alp rovnou na české trhy

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.

gastronomie | 02.06.2025

Franšízové food trucky u nás a v Evropě

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?

móda pro děti a dospělé | 26.05.2025

Ardon míří do krajů

Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.

gastronomie | 26.05.2025

Franšíza hranolkáren láká partnery

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.

obchodní a poradenské služby | 19.05.2025

Adventní byznys ve franšíze

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.

gastronomie | 12.05.2025

Podnikání v kuchyni bez restaurace

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.

krása, zdraví, sport | 05.05.2025

Franšíza zaměřená na ženy

Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.

obchodní a poradenské služby | 28.04.2025

BforB slaví 15 let v Česku

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.

gastronomie | 28.04.2025

Pizzerie v dobré kondici

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.

obchod - různé | 21.04.2025

OMV modernizuje značku

V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.

gastronomie | 14.04.2025

Bageterie Boulevard nyní ve všech krajích

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.

gastronomie | 07.04.2025

Hlad nepočká!

„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.

potraviny a tabák | 07.04.2025

Traficon modernizuje služby i design

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.

krása, zdraví, sport | 31.03.2025

Čerstvá příležitost pro podnikání

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?

gastronomie | 24.03.2025

Stánky s nabídkou kvalitní restaurace

Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

služby - různé | 24.03.2025

Naše franšízy chybí v podstatě všude

Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.

gastronomie | 17.03.2025

Příležitost pro nové franšízanty

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.

obchodní a poradenské služby | 10.03.2025

Mail Boxes Etc. (MBE) zahájila expanzi

Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.

2
3
4
5
další  
posledni