rozdělení trhu

móda pro děti a dospělé | 22.09.2021

Byznys zaměřený na děti

Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.

vzdělávání | 20.09.2021

Od školky k maturitě

Franšíza Maple Bear vzdělává studenty v 17 zemích světa. Školy a školky chce otevírat u nás. Jak funguje franšízová spolupráce?

gastronomie | 15.09.2021

Nový design i cesty k zákazníkům

Franšíza Tak trochu jiná točená dosahuje každoročně vyššího obratu než v roce předchozím. Daří se to i letos. Velký podíl na tom mají jeho franšízanti.

gastronomie | 13.09.2021

Investice do kávového povzbuzení

Denně se ve světě zkonzumují více jak 2 miliardy šálků kávy, a to v kavárnách i mimo ně. Kousek koláče úspěchu chce značka Meron s franšízou ukousnout i u nás.

bydlení a domácnost | 13.09.2021

Čeká nás redesign poboček i expanze

„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.

gastronomie | 07.09.2021

Hranolkový byznys ve franšíze

Síť Faency Fries chce růst nejen v Česku, ale v celé Evropě. Zájemcům o podnikání nabízí i již zavedené pobočky.

móda pro děti a dospělé | 06.09.2021

Byznys na míru

Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.

reality a správa nemovitostí | 01.09.2021

Re/Max hledá další partnery

Realitní síť Re/Max znamenala během prvního letošního pololetí nejlepší výsledky v dosavadní historii. Profitovat z toho můžete i vy, díky franšíze.

obchodní a poradenské služby | 01.09.2021

Franšízant v terénu

Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?

vzdělávání | 30.08.2021

Investice do budoucnosti

„Technologie, kterou učíme, pomohla světu v době pandemie, říká Bartosz Jakubowski," Sales & Marketing Manager franšízové sítě Coding Giants.

telekomunikace, IT, e-commerce | 30.08.2021

Podnikání v telekomunikacích

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?

potraviny a tabák | 23.08.2021

Ze zaměstnankyně majitelkou

Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.

gastronomie | 19.08.2021

Sladký byznys pro krajská města

Franšíza Waf-Waf má na trhu zatím jen 4 pobočky. Jejich počet chce navýšit prostřednictvím franšízantů. Jaká investice na ně čeká?

služby - různé | 16.08.2021

Pro franšízanty jsme přítelem a průvodcem

„Napříč Evropou máme připravené pobočky čekající na otevření, za jehož zpožděním stojí COVID-19," říká Mario Martinek, ředitel společnosti Bright World zastupující franšízu LG Laundry Lounge.

reality a správa nemovitostí | 16.08.2021

Růst sítě i zájmu o nemovitosti

Letošní první pololetí je pro franšízu Century 21 nejúspěšnějším za dobu působení u nás. Jak se daří síti expandovat?

služby - různé | 12.08.2021

Zakázky pro franšízanty i partnery

Franšízový koncept Extra Služby stále rozšiřuje síť franšízových partnerů. Jakou podporu jim nabízí?

gastronomie | 09.08.2021

Expanze z Moravy do Čech

Za poslední dva měsíce přibyly do franšízové sítě restaurací Volos dvě nové pobočky. Obě najdou zákazníci v Praze.

obchodní a poradenské služby | 02.08.2021

Podpora podnikatelů online

Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?

reality a správa nemovitostí | 02.08.2021

Zájem o franšízové licence roste

„Na trhu se objevila řada „volných“ lidí, kteří mohou své zkušenosti využít v podnikání s naší franšízou," říká Jan Hrubý, generální ředitel Re/Max.

služby - různé | 29.07.2021

Franšíza plná motýlů a možností

Motýlí domy Papilonia i v této nelehké době prokazují svou atraktivitu a komerční potenciál. V Česku je momentálně drží zejména tuzemští turisté.

1
3
4
5
další  
posledni