rozdělení trhu

reality a správa nemovitostí | 14.11.2022

Moderní technologie pro lepší byznys

Evropa realitní kancelář digitalizuje. Každý makléř i franšízant může těžit z používání realitní platformy Igluu.

obchodní a poradenské služby | 09.11.2022

Byznys, který pomáhá šetřit

Inflace, narušené dodavatelské řetězce a válka na Ukrajině přiměly podniky hledat úspory. Franšízanti Expense Reduction Analysts si na nedostatek zájmu klientů nemohou stěžovat.

obchodní a poradenské služby | 07.11.2022

Kontakty k nezaplacení

S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?

služby - různé | 02.11.2022

Do byznysu s novým designem

Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.

krása, zdraví, sport | 31.10.2022

Podzim ve znamení expanze

Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.

reality a správa nemovitostí | 31.10.2022

Pozici na trhu chceme stále upevňovat

„S každým zájemcem o franšízu řešíme již od počátku to, jak uspět na úplně jiném trhu, než který tu byl dříve,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.

krása, zdraví, sport | 24.10.2022

Plním si sen o vlastním podnikání

Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?

vzdělávání | 19.10.2022

Za Edukido do Varšavy

Podnikatelé, se zájmem dozvědět se vše o vzdělávací franšíze Edukido včetně toho, jak se stát její součástí, mají šanci. Na varšavském franšízovém veletrhu již tento víkend.

lékárny a zdraví | 17.10.2022

Přál jsem si pracovat svobodně a samostatně

Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?

vzdělávání | 17.10.2022

S franšízanty si musím lidsky „sednout“

„Doučování Doma je franšízové podnikání, do kterého může vstoupit každý i bez předchozích zkušeností v oboru," říká jeho zakladatelka Michaela Entrichová.

vzdělávání | 13.10.2022

Ocenění za rozvoj dětí v IT

Franšíza Coding Giants získal na domácím trhu ocenění v rámci soutěže Podnikatel roku 2021. Z tohoto úspěchu mohou těžit i podnikatelé v Česku.

potraviny a tabák | 05.10.2022

Vlastní trafika bez investice

Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?

obchodní a poradenské služby | 03.10.2022

Franšízantům pomáháme s akvizicí členů

„Úspěšný franšízant vidí v prověřeném systému TAB oporu a umí využívat jeho výhody" říká Šimon Mastný, držitel master-franšízy TAB Board pro ČR a SR.

obchodní a poradenské služby | 03.10.2022

Podnikání se zlatem i drahokamy

Franšízový koncept TrustWorthy Investment hledá partnery, kteří se budou rozvoji svého franšízového byznysu věnovat na 100 %. Je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2022

Módní byznys s franšízou

Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.

móda pro děti a dospělé | 26.09.2022

Franšíza ve svatebních šatech

Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

bydlení a domácnost | 21.09.2022

7 let ve franšíze

K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?

služby - různé | 19.09.2022

Auta na půjčení jako byznys

Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?

obchodní a poradenské služby | 19.09.2022

Česko představuje pro MBE velký potenciál

„Školení a podpora našich master-franšízantů vychází ze 40 let zkušeností v byznysu," říká Maria Ilicheva, Worldwide Development Supervisor Mail Boxes Etc.

obchodní a poradenské služby | 15.09.2022

Expanze doma i za hranicemi

Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?

1
3
4
5
další  
posledni