rozdělení trhu

Zisk během tří měsíců provozu
„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.

Franšíza spolupracující s lékaři
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?

Správný čas pro nový byznys
Franšízové značky nezastavují svůj rozvoj ani v současné pro podnikání nejisté době a stále aktivně hledají nové franšízanty. Patří k nim i Edukido.

Úspěšné podnikání i v menším městě
Zkušenost na vlastní kůži přiměla Helenu Dvořákovou k odvážnému kroku. Spojila svou budoucnost s podnikáním ve fitness oboru a franšízovou značkou Body Express.

Potenciál dalšího růstu
Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.

McDonald´s míří do menších měst
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.

Pro naše franšízanty máme práci
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.

Nové příležitosti pro franšízanty
Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?

Odborníci na síti
Franšíza Qjob pomáhá propojovat firmy a zákazníky online. Uspět chce i u nás. Kdo může získat licenci?

Příležitost pro podnikatele s nasazením
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?

Realitní trh funguje i nyní
Vládní opatření nebrání franšízové realitní síti Century 21 dál expandovat. Posílit zastoupení chce mimo jiné na Vysočině a západě Čech.

Nové pobočky i rebranding stávajících
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

Moderní technologie ve franšíze
„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.

Franšíza jako řešení krize?
Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

Technologický boom díky krizi
V březnu rozběhla franšíza Direct Method for English online výuku, která jí alespoň částečně pokryla ztráty. Po několika měsících k ní musela přikročit znovu.

Originalitou za úspěchem
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

Spolupráce s licencí i bez
Nová franšíza v Plzni a příležitost spolupracovat s Business for Breakfast i bez nutnosti zakoupení franšízové licence. Takové jsou plány tohoto původem britského konceptu u nás.

V každém hlavním městě Evropy
„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

Čas otevřít svou školu kódování
Pandemie koronaviru ukázala potřebu technologických a IT odborníků. Franšíza Coders Lab se věnuje jejich vzdělávání. V Česku hledá partnera pro rozvoj.

Krize v gastronomii se opakuje
Provozovatelé restaurací, barů, kaváren a bister kvůli pandemii coronaviru zažívají těžké časy. Týká se to i franšíz. Jaký vliv na ně současný částečný lockdown má?