Yves Rocher
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Yves Rocher je světově uznávaná značka rostlinné kosmetiky, která již více než 60 let nabízí produkty inspirované silou rostlin a jejich účinky na pleť. Značka se pyšní udržitelným a ekologickým přístupem, přičemž většina ingrediencí je pěstována na vlastních ekologických farmách ve francouzské Bretani.
Yves Rocher klade důraz na kvalitu a inovaci, což se odráží v široké škále výrobků, od pleťové péče až po parfémy. Franšízanti mohou těžit z prestiže a důvěryhodnosti značky, která je známá svým závazkem k přírodě a biodiverzitě.
Yves Rocher poskytuje komplexní podporu svým franšízantům, včetně školení, marketingových kampaní a provozních řešení. Tato silná a atraktivní značka představuje ideální příležitost pro podnikatele, kteří chtějí vstoupit do světa rostlinné kosmetiky a ekologického podnikání.
2 modely spolupráce:
- Vázaná franšíza:
- Jedná se o typ spolupráce, kde je franšízant tzv. v podnájmu. Nájemcem prostor je YVES ROCHER spol. s r.o.
- Vhodné pro prostory v obchodních centrech.
- K počátečním investicím patří licenční poplatek a nákup zboží.
- Čistá franšíza:
- Zájemce má k dispozici vlastní nebytové prostory, popř. výhodný nájem/podnájem.
- Vhodné pro kamenné prodejny ve městech nad 40.000 obyvatel.
- K počátečním investicím patří licenční poplatek, stavební úpravy, nákup nábytku a zboží.
- Vyšší počáteční investice jsou zohledněny v nabízených obchodních podmínkách.
Vlastní provozovny
- celosvětově 500+
- ČR 40
Franchisové provozovny
- celosvětově 1.500+
- ČR 13
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Ověřené know how, model funguje více než 60 let, z toho 30 let v České republice
- Kompletní zaškolení a průběžné vzdělávání
- Pravidelná business review, průběžná podpora provozního oddělení
- Marketingová, provozní a logistická podpora
- V rámci modelu “vázaná franšíza” Yves Rocher kompletně zajistí vybavení prodejny
- Zajištění veškerého IT řešení
Potřebná počáteční investice
- Dle zvoleného modelu spolupráce.
- Minimální investice cca 600 tisíc Kč na nákup zboží (dle velikosti prodejny)
Základní požadavky
- Podnikatelské zkušenosti a dovednosti
- Nadšení pro vlastní podnikání
- Znalost místního trhu
- Schopnost vedení týmu, komunikační dovednosti
- Schopnost dodržovat franšízní a provozní standardy
Informace o franchisorovi
Yves Rocher spol. s r.o.
Na strži 2102/61a, 140 00 Praha 4 - Krč
+420 720 854 064
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jerome Poussin (komunikace v českém jazyce)
Přečíst více
Správcem osobních údajů je Yves Rocher spol. s r.o. (Na strži 2102/61a, 140 00 Praha 4 - Krč). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Yves Rocher a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na yves-rocher.cz.
přečíst články
Nejčtenější
Péče, která přináší zisk
/21.07.2025
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Italská kosmetika ve franšízové síti
/20.11.2025
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
Nos na byznys
/05.01.2022
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.