aktuality
Ideální doba pro franchisu
Fitness síť určená pro ženy Contours poroste i v příštím roce. Chce otevřít dalších 10 poboček.
Pořízení franchisy trvá déle
Společnost JPServis provozující například síť prodejen PONT si franchisanta pečlivě vybírá. Každého testuje 3 měsíce.
Facebook jako nástroj komunikace
Realitní kancelář Home Sweet Home právě zprovoznila nový interní software. Chce tím zjednodušit otevírání dalších poboček.
Český trh je pro Američany atraktivní
O expanzi amerických franchis do ČR jsme si v Rozhovoru týdne povídali s Janou Rückerovou z amerického velvyslanectví.
PF 2012
Všem podnikatelům, současným i budoucím franchisantům a franchisorům přejeme šťastný a úspěšný rok 2012.
Mezera na českém trhu je
Značka CELIO orientující se na pánskou módu zatím v ČR provozuje 4 vlastní obchody. Pro další rozvoj sítě hledá franchisanty.
1.setkání franchisantů Husse
Češi jsou velkými milovníky zvířat. Na jejich jídle nešetří ani v době špatné ekonomické situace.
Plán je 8 nových poboček
EVROPA realitní kancelář v současnosti provozuje 22 franchis. V příštím roce chce posílit hlavně na Moravě a Jižních Čechách.
Úspěšně do dalšího roku
Nejen o plánech a novém magazínu o franchisingu, který začne vycházet v roce 2012, jsme si povídali s Lenkou Novákovou, ředitelkou portálu FranchisingINFO.cz
Novinka v Katalogu franchis
Australský koncept DIVA míří na český trh. Hledá Master franchisanta nebo franchisanty.
NATURHOUSE zlevnil
Zájemci o provozování franchisy zaplatí za pobočku méně než dosud. Investice začíná na 500.000 Kč.
1. bio burgerová franchisa brzy v Plzni
Český gastronomický koncept Angus Burger začíná budovat franchisovou síť. Vedle Plzně míří do Prahy.
Základem je kvalita
O boomu farmářských trhů a potravin jsme si v Rozhovoru týdne povídali s Alešem Kotěrou, spolumajitelem společnosti ČESKÝ GRUNT.
Italské košile na každý den
Značka 7camicie má pár měsíců po vstupu na český trh už 4 prodejny. V příštím roce přibudou další.
Pizza Mizza expanduje
Poté, co slovenský řetězec otevřel 1. pobočku v Praze na Chodově, chystá se i do jiných českých a moravských regionů.
Cvičí i 70leté babičky
Průměrný věk klientek fitness konceptu EXPRESKA je mezi 40 až 60 lety. Cvičení pro muže se zatím nechystá.
Čerstvé ovocné šťávy na vzestupu
Podle provozovatele juice barů, společnosti UGO, je franchising nejefektivnějším modelem podnikání. Proto svou síť nadále rozšiřuje.
95. nabídka v Katalogu franchis
Německá módní společnost s.Oliver se rozhodla rozšířit své aktivity na českém trhu. První franchisové pobočky chce otevřít už příští rok.
Módní značka Liu.Jo v ČR boduje
O tom, že o luxusní módu je velký zájem i na Slovensku, jsme si povídali s Renatou Smolíkovou, obchodní ředitelkou společnosti Inn Fashion zastupující značky Liu.Jo nebo Rifle.
Pompo posiluje
Za 14 let existence má hračkářství Pompo 87 kamenných a 1 internetovou prodejnu. 1 pobočku provozuje i na Slovensku.