aktuality

lékárny a zdraví | 19.02.2020

Franšízy z „vlastních“ zdrojů

Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

business a poradenství (B2B) | 17.01.2020

Franšíza OK Point mě „vysvobodila“ z korporátu

Do sítě finančně-realitních poboček OK POINT přibylo nově i pražské Jižní Město. Vděčí za něj franšízantovi Jaroslavu Laurovi. / REKLAMA

gastronomie | 17.02.2020

Plzeň a Mladá Boleslav na špici

Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 12.02.2020

Příležitost pro podnikatele i nováčky

Franšíza Bezvody.cz šetří životní prostředí i čas. Kdo se může stát držitelem franšízové licence?

kosmetika | 10.02.2020

Franšíza s dobrou pověstí

Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

krása, zdraví, sport | 10.02.2020

Rozvoj s jasným cílem

Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.

z domova | 07.02.2020

Nejčastější chyby franšízantů

Franšízanti podepisují franšízové smlouvy s vidinou úspěšné budoucnosti. Na co si však dát pozor, než se upíšete franšízorovi?

lékárny a zdraví | 05.02.2020

Nová značka, nový byznys

Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

gastronomie | 03.02.2020

Úspěšný rok pro Subway

Zvýšení prodejů, obratu i obohacená nabídka. Takový byl rok 2019 pro franšízu Subway u nás. Co chystá dál?

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 03.02.2020

Podnikání i na malém městě

„Naším letošním cílem je do provozu prádelen implementovat moderní způsoby placení," prozrazuje Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.

ze světa | 31.01.2020

Připraveni najít svůj byznys?

Polské Katowice přivítají na konci března 5. ročník přehlídky franšízových nabídek - regionální Franchise Expo. Jaké značky tam potkáte?

lékárny a zdraví | 29.01.2020

Nové služby vydělávají i franšízantům

Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.

potraviny a tabák | 27.01.2020

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy

K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

vzdělávání | 27.01.2020

Dobrá rada nad zlato

„Čím více se franšízant spoléhá na naše zkušenosti a řídí se podle našich doporučení, tím lepších výsledků dosahují, říká Anna Jurak," manažerka vzdělávacího franšízového konceptu Edukido.

ze světa | 24.01.2020

Příležitost pro české franšízy v Paříži

Další ročník mezinárodního veletrhu Franchise Expo Paris se blíží. Organizátoři letos chystají speciální pavilon zaměřený na koncepty ze střední a východní Evropy.

gastronomie | 22.01.2020

Přípravy na větší expanzi

V roce 2020 plánuje gastronomická franšíza Los Capolitos rozšířit své zastoupení až o 3 nové restaurace. Dostat se chce i mimo Moravu.

krása, zdraví, sport | 20.01.2020

Příležitost obsadit trh

Kosmetický trh je bohatší o nového hráče. Španělská značka No+Vello chce nejdříve obsadit krajská města. Aktuálně nabízí master-licenci pro celé Česko.

potraviny a tabák | 20.01.2020

Před konkurencí si budujeme náskok

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

horké téma | 15.01.2020

Retail Summit 2020 za dveřmi

Na začátku února v Praze proběhne 26. ročník obchodní konference Retail Summit 2020. Soustředí se na to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému.

2
3
4
5
další  
posledni