Od Západu na Východ

Síť rychločistíren 5àSec (senk a sek) byla založena ve Francii v roce 1968 panem Rogerem Chavanonem, jehož cílem bylo vytvoření nového konceptu služeb v oboru chemického čištění oděvů v pěti kategoriích cen. Z tohoto důvodu vznikl i obchodní název „5àSec“, což lze přeložit jako služba v pěti cenách. V současné době značka poskytuje svou franchisovou licenci již 1900 provozovnám na čtyřech kontinentech včetně České republiky, kam vstoupla se svojí první pobočkou v srpnu tohoto roku.
Provoz prvních čistíren oděvů v České republice byl zahájen na jaře roku 2001 pod značkou Bel&Blanc. Během následujících 10 let byla vybudována síť o 26 pobočkách v pěti velkých městech Česka - Praze, Brně, Plzni, Zlíně a Pardubicích. Například v Praze funguje 19 poboček.
„V minulém roce se původní vlastníci značky rozhodli pro přenechání čistíren společnosti EBS a.s., která má s jejich provozem na základě master franchisové smlouvy velké zkušenosti. Noví majitel se rozhodl spolupráci formou franchisy poskytovat také zájemcům z menších regionů či měst v České republice,“ říká Markéta Beaujardová, jednatelka. Jen v Polsku funguje přes 110 poboček pod značkou 5àSec a zároveň expandují i na Ukrajině.
Podpora franchisanta
Zájemce o licenci získá know-how, podporu při stavebních úpravách, vybavení provozovny nejmodernějšími stroji, technologickým zařízením a nábytkem, poradenství v oblasti marketingu, pravidelnou kontrolu a údržbu strojů a technické vybavení.
Náležitosti konceptu
Na samém začátku podnikání musí franchisant počítat se vstupním poplatkem ve výši 15 000 €. Licenční poplatek činí 5 % z obratu v každém kalendářním měsíci, nejméně však 900 €. Smlouva se uzavírá na pět let s možností prodloužení.
Pro podrobnější informace nahlédněte do Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...