1.setkání franchisantů Husse

Švédský výrobce krmiva pro psy a kočky Husse má v ČR už 14 franchisových poboček. Jejich počet chce zvyšovat i v dalších letech. Podle Otakara Konečného, ředitele společnosti KONY trade, s.r.o., držitele master licence pro český trh se kvůli budoucímu směřování společnosti sešli na konci listopadu všichni domácí franchisanti v brněnském hotelu Atlantis. „Bylo to naše první setkání. Většina franchisantů se viděla poprvé a právě proto bylo toto setkání zajímavé a užitečné. Společně jsme řešili naši obchodní strategii pro další období,“ informoval Konečný.
Podle Konečného by ideální počet franchisantů byl do 30, který by pokryl všechna větší města v Čechách i na Moravě. Podle něj se franchisantem Husse může stát téměř každý. Není totiž důležité, jakou vystudoval školu nebo kolik má let. Nejdůležitější je být aktivním obchodníkem, který rád komunikuje přímo se zákazníkem a mít velmi dobrý vztah k problematice psů a koček.
ČR má podle Konečného solidní potenciál. Patří totiž mezi země s velkým počtem domácích zvířat, takže o kvalitní a zdravé krmivo pro psy a kočky podle něj bude zájem. A to i přes špatné ekonomické prognózy v celé Evropě. „Jestliže máte psa nebo kočku, měl byste je vždy nakrmit. Pevně věřím, že lidé budou na kvalitním a zdravém krmivu šetřit až na posledním místě,“ dodává Konečný. A tím podle něj v konečném důsledku i ušetří. Pokud své mazlíčky krmí kvalitním a zdravým krmivem mohou předejít řadě zdravotních problémů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem